About: Podpůrné sítě očima dětí v zařízeních pro výkon ÚV, OV, PVP     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This article discusses our research of social support available for children with emotional and behavioural difficulties. The research focuses on the perception of its quantitative and qualitative aspects of children placed in institutional education. Social support is thought as external supportive source, which can be used to eliminate barriers and overall development of EBD children. Research is based on quantitative methodology, research tool is modified version of ISEL (Interpersonal Support Evaluation List). We are currently in the process of data collection. The current research findings show on irreplaceable role of natural social structures (family, peers) in supportive process. The institutional support was marginal. There was high satisfaction with available support in our research group. (en)
  • Kapitola pojednává o průběhu našeho výzkumného šetření týkajícího se sociální opory. Výzkum se zaměřuje na percepci její kvantitativní a kvalitativní stránky dětmi s poruchou chování umístěnými v edukačním systému podpory. Sociální oporu chápeme jako externí podpůrný zdroj, který lze využít pro eliminaci bariér a celkový rozvoj dítěte s poruchou chování. Stále probíhající výzkumné šetření využívá kvantitativní metodologie, výzkumným nástrojem je modifikovaný ISEL (Interpersonal Support Evaluation List). V současné době jsme ve fázi sběru dat, dosavadní výzkumná zjištění mluví o nezastupitelné roli přirozených sociálních struktur (rodina, vrstevníci) v podpoře dítěte. Z institucionálních zdrojů podpory volily děti nejčastěji vychovatele. Děti ve výzkumném souboru vykazovaly vysokou spokojenost s dostupnou sociální oporou.
  • Kapitola pojednává o průběhu našeho výzkumného šetření týkajícího se sociální opory. Výzkum se zaměřuje na percepci její kvantitativní a kvalitativní stránky dětmi s poruchou chování umístěnými v edukačním systému podpory. Sociální oporu chápeme jako externí podpůrný zdroj, který lze využít pro eliminaci bariér a celkový rozvoj dítěte s poruchou chování. Stále probíhající výzkumné šetření využívá kvantitativní metodologie, výzkumným nástrojem je modifikovaný ISEL (Interpersonal Support Evaluation List). V současné době jsme ve fázi sběru dat, dosavadní výzkumná zjištění mluví o nezastupitelné roli přirozených sociálních struktur (rodina, vrstevníci) v podpoře dítěte. Z institucionálních zdrojů podpory volily děti nejčastěji vychovatele. Děti ve výzkumném souboru vykazovaly vysokou spokojenost s dostupnou sociální oporou. (cs)
Title
  • Podpůrné sítě očima dětí v zařízeních pro výkon ÚV, OV, PVP
  • Podpůrné sítě očima dětí v zařízeních pro výkon ÚV, OV, PVP (cs)
  • Supportive networks in institutional facilities through the child eye (en)
skos:prefLabel
  • Podpůrné sítě očima dětí v zařízeních pro výkon ÚV, OV, PVP
  • Podpůrné sítě očima dětí v zařízeních pro výkon ÚV, OV, PVP (cs)
  • Supportive networks in institutional facilities through the child eye (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/13:00072163!RIV14-MSM-14410___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 96715
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/13:00072163
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • EBD child; resilience; social support; survey; institutional support; support from natural networks; system of education (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [29055FC06DCF]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Neuveden
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Matochová, Jarmila
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Masarykova univerzita
https://schema.org/isbn
  • 9788021066748
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software