Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V kapitole jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření zaměřeného na využití četby dětem v předškolním věku. Jedná se o dílčí šetření v rámci řešení výzkumných úkolů v oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Cílem kvantitativního šetření bylo zjistit, zda pedagogové využívají četbu, zda působí na rozvoj komunikační schopnosti dětí předškolního věku a ovlivňují četbou vývoj dětí s narušenou komunikační schopností.
- V kapitole jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření zaměřeného na využití četby dětem v předškolním věku. Jedná se o dílčí šetření v rámci řešení výzkumných úkolů v oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Cílem kvantitativního šetření bylo zjistit, zda pedagogové využívají četbu, zda působí na rozvoj komunikační schopnosti dětí předškolního věku a ovlivňují četbou vývoj dětí s narušenou komunikační schopností. (cs)
- The chapter offers the results of research concerning the use of reading aloud to preschool children. The issue is a partial investigation of the research projects in the education of pupils with communication disorders. The aim of the quantitative survey was to determine whether teachers use reading, whether they operate on developing communication skills in preschool children, and influence the development of children with communication disorders by reading. (en)
|
Title
| - Effects of Reading on Developing Communication Skills in Children before Starting School (en)
- Vliv četby na rozvoj komunikační schopnosti dětí před zahájením školní docházky
- Vliv četby na rozvoj komunikační schopnosti dětí před zahájením školní docházky (cs)
|
skos:prefLabel
| - Effects of Reading on Developing Communication Skills in Children before Starting School (en)
- Vliv četby na rozvoj komunikační schopnosti dětí před zahájením školní docházky
- Vliv četby na rozvoj komunikační schopnosti dětí před zahájením školní docházky (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/13:00071998!RIV14-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/13:00071998
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Preschool education; communication skills; reading; reading aloud; communication disorders (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Klenková, Jiřina
- Vašíková, Dagmar
- Výravská, Kristýna
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |