Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - In pedagogical-psychological literature written by native and foreign professional provenance, we encounter a variety of new findings on specific phenomena, difficulties, obstacles, and challenges faced by gifted children and students in family and school environment. The aim of our study is the orientation within anthologies of knowledge accompanied by endeavours to their functional organisation, which also reflects the main trends in the educational field. We employ the findings of our current studies that relate to four thematic areas: the positive characteristics of gifted children, to their asynchronous development, the underachievement and academic motivation. The issue is a part of the investigation within the Research project carried out at the Faculty of Education, Masaryk University in Brno, MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education. (en)
- V pedagogicko-psychologické literatuře domácí a zahraniční odborné provenience se v současnosti setkáváme s celou řadou nových poznatků o specifických jevech, obtížích, překážkách a problémech, se kterými se setkávají nadané děti a žáci v rodinném a školním prostředí. Záměrem naší studie je orientace v těchto souborech poznatků provázená snahou o jejich funkční uspořádání, které zároveň reflektuje stěžejní tendence v této edukační problematice. Využíváme přitom aktuální nálezy našich výzkumů, které se vztahují ke čtyřem tematickým okruhům, a to k pozitivním vlastnostem nadaných, k jejich asynchronnímu vývoji, k underachivementu a k akademické motivaci. Téma je součástí řešení Výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Brno MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
- V pedagogicko-psychologické literatuře domácí a zahraniční odborné provenience se v současnosti setkáváme s celou řadou nových poznatků o specifických jevech, obtížích, překážkách a problémech, se kterými se setkávají nadané děti a žáci v rodinném a školním prostředí. Záměrem naší studie je orientace v těchto souborech poznatků provázená snahou o jejich funkční uspořádání, které zároveň reflektuje stěžejní tendence v této edukační problematice. Využíváme přitom aktuální nálezy našich výzkumů, které se vztahují ke čtyřem tematickým okruhům, a to k pozitivním vlastnostem nadaných, k jejich asynchronnímu vývoji, k underachivementu a k akademické motivaci. Téma je součástí řešení Výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Brno MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. (cs)
|
Title
| - K systemizaci problémů provázejících výchovu nadaných dětí (žáků)
- K systemizaci problémů provázejících výchovu nadaných dětí (žáků) (cs)
- To the Systematization of the Issues Accompanying Upbringing of Gifted Children (Learners) (en)
|
skos:prefLabel
| - K systemizaci problémů provázejících výchovu nadaných dětí (žáků)
- K systemizaci problémů provázejících výchovu nadaných dětí (žáků) (cs)
- To the Systematization of the Issues Accompanying Upbringing of Gifted Children (Learners) (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/13:00071096!RIV14-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/13:00071096
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - gifted child; research findings; systematization of knowledge; positive features; asynchronous development; underachievement; academic motivation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Střelec, Stanislav
- Frimlová, Lenka
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |