Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The chapter introduces the transformational model of dimensions of pedagogical content knowledge which was developed by the author in order to research a university Maths teacher as an expert. The chapter deals also with the development of a research instrument, a semi-structured interview. (en)
- Tato kapitola představuje transformační model dimenzí didaktických znalostí obsahu, který autorka vytvořila pro potřeby plánovaného výzkumu zaměřeného na vysokoškolského učitele matematiky jako experta. Pojednává též o navrženém výzkumném nástroji - scénáři polostrukturovaného interview.
- Tato kapitola představuje transformační model dimenzí didaktických znalostí obsahu, který autorka vytvořila pro potřeby plánovaného výzkumu zaměřeného na vysokoškolského učitele matematiky jako experta. Pojednává též o navrženém výzkumném nástroji - scénáři polostrukturovaného interview. (cs)
|
Title
| - An academic teacher of mathematics as an expert: the development of a research instrument for the analysis of pedagogical content knowledge (en)
- Vysokoškolský učitel matematiky jako expert: vývoj výzkumného nástroje pro analýzu didaktických znalostí obsahu
- Vysokoškolský učitel matematiky jako expert: vývoj výzkumného nástroje pro analýzu didaktických znalostí obsahu (cs)
|
skos:prefLabel
| - An academic teacher of mathematics as an expert: the development of a research instrument for the analysis of pedagogical content knowledge (en)
- Vysokoškolský učitel matematiky jako expert: vývoj výzkumného nástroje pro analýzu didaktických znalostí obsahu
- Vysokoškolský učitel matematiky jako expert: vývoj výzkumného nástroje pro analýzu didaktických znalostí obsahu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/12:00064178!RIV13-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/12:00064178
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - expert teacher; pedagogical content knowledge; tacit knowledge; research instrument; semi-structured interview (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31
|
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |