Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Kapitola se zabývá teoretickými a metodologickými východisky. Na teoretická východiska navazuje kvantitativní výzkumné šetření analyzující pohled pedagogických pracovníků na aktuální otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra (PAS) z pohledu samotných pedagogických pracovníků z mateřských, základních a středních škol (běžných i speciálních) v České republice. Kapitola prezentuje dílčí výstupy výzkumu disertační práce.
- Kapitola se zabývá teoretickými a metodologickými východisky. Na teoretická východiska navazuje kvantitativní výzkumné šetření analyzující pohled pedagogických pracovníků na aktuální otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra (PAS) z pohledu samotných pedagogických pracovníků z mateřských, základních a středních škol (běžných i speciálních) v České republice. Kapitola prezentuje dílčí výstupy výzkumu disertační práce. (cs)
- The beginning of the chapter deals with the theoretical background and methodology. The theoretical part is followed by quantitative research analyzing the perspective of educators on current issues of education of children and students with autism spectrum disorders (ASD) from the point of view of educators of nursery, primary and secondary schools (regular and special) in the Czech Republic. The chapter presents selected outcomes of the dissertation thesis research. (en)
|
Title
| - Educators’ Perspective on Selected Issues of Education of Children and Students with Autism Spectrum Disorders (ASD) (en)
- Pohled pedagogických pracovníků na některé otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchami autistického spektra (PAS)
- Pohled pedagogických pracovníků na některé otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchami autistického spektra (PAS) (cs)
|
skos:prefLabel
| - Educators’ Perspective on Selected Issues of Education of Children and Students with Autism Spectrum Disorders (ASD) (en)
- Pohled pedagogických pracovníků na některé otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchami autistického spektra (PAS)
- Pohled pedagogických pracovníků na některé otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchami autistického spektra (PAS) (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/12:00063672!RIV13-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/12:00063672
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - educators; autism spectrum disorders; inclusive education; awareness; statement; opinion (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |