Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Kapitola se věnuje vzdělávací komunikaci jako možnému prostředku rozvoje tvořivosti žáků. Na základě vlastního výzkumu popisuje jednotlivé typy učitelských otázek a celý model vzdělávací komunikace. Ve druhé části pak navrhuje sadu tvořivých cvičení, zaměřených na interpretaci básnického textu. Vysvětluje, že navýšení komunikačního času žáka (prostoru pro jeho vlastní vyjádření), které tvůrčí psaní umožňuje, je základním předpokladem rozvoje vyšších kognitivních funkcí.
- Kapitola se věnuje vzdělávací komunikaci jako možnému prostředku rozvoje tvořivosti žáků. Na základě vlastního výzkumu popisuje jednotlivé typy učitelských otázek a celý model vzdělávací komunikace. Ve druhé části pak navrhuje sadu tvořivých cvičení, zaměřených na interpretaci básnického textu. Vysvětluje, že navýšení komunikačního času žáka (prostoru pro jeho vlastní vyjádření), které tvůrčí psaní umožňuje, je základním předpokladem rozvoje vyšších kognitivních funkcí. (cs)
- The chapter deals with educational communication as a possible means of developing students’ creativity. Based on the author’s own research, it describes various types of teachers’ questions and the whole model of educational communication. The second part brings a set of creative exercises aimed at the interpretation of poetic texts. It points out that the increased time for communication (space for expressing students’ own ideas), which is offered in creative writing lessons, is a basic prerequisite for the development of higher cognitive functions. (en)
|
Title
| - Tvůrčí psaní jako cesta k tvořivé pedagogické komunikaci
- Tvůrčí psaní jako cesta k tvořivé pedagogické komunikaci (cs)
- Creative Writing as a Way to Creative Educational Communication (en)
|
skos:prefLabel
| - Tvůrčí psaní jako cesta k tvořivé pedagogické komunikaci
- Tvůrčí psaní jako cesta k tvořivé pedagogické komunikaci (cs)
- Creative Writing as a Way to Creative Educational Communication (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/12:00063265!RIV13-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/12:00063265
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Creative writing; creativity; educational communication; Antonín Sova (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |