Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Using an anonymous questionnaire survey addressed more than 200 students of 7 primary schools in the district Hodonín. The questions were focused on their experiences with the use of ICT, cyberbullying, the risks associated with ICT. The main objective of this work was to determine whether children are aware of the potential dangers associated with ICT and keep by the rules of protection. (en)
- Pomocí anonymního dotazníkového šetření bylo osloveno více než 200 žáků prvního stupně ze 7 základních škol v okrese Hodonín. Otázky byly zaměřeny na jejich zkušenosti s používáním ICT, kyberšikanou, na rizika spojená s ICT. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda děti vědí o možných nebezpečích spojených s ICT a dodržují pravidla ochrany.
- Pomocí anonymního dotazníkového šetření bylo osloveno více než 200 žáků prvního stupně ze 7 základních škol v okrese Hodonín. Otázky byly zaměřeny na jejich zkušenosti s používáním ICT, kyberšikanou, na rizika spojená s ICT. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda děti vědí o možných nebezpečích spojených s ICT a dodržují pravidla ochrany. (cs)
|
Title
| - Pozitives and Negatives of Information and Communication Technologies Used by Pupils of Primary School (en)
- Pozitiva a negativa informačních a komunikačních technologií užívaných žáky prvního stupně základní školy
- Pozitiva a negativa informačních a komunikačních technologií užívaných žáky prvního stupně základní školy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Pozitives and Negatives of Information and Communication Technologies Used by Pupils of Primary School (en)
- Pozitiva a negativa informačních a komunikačních technologií užívaných žáky prvního stupně základní školy
- Pozitiva a negativa informačních a komunikačních technologií užívaných žáky prvního stupně základní školy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/12:00063120!RIV13-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/12:00063120
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Questionnaire; ICT; internet; cyberbullying; Personal Computer; risk; school; research; addiction; pupil (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kachlík, Petr
- Dlouhá, Vítězslava
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |