Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Kapitola se zabývá problematikou vzdělávání žáků s tělesným a přidruženým mentálním postižením, srovnáním přístupů u nás a v Německu. Pozornost je věnována plánování pedagogických aktivit se zřetelem na zpracování podpůrného programu pro žáky, realizovaného ve třech etapách: analýza výchozí situace, stanovení cíle a vypracování příslušných speciálně pedagogických opatření. Konfrontace přístupů ke vzdělávání žáků s tělesným a přidruženým mentálním postižením je analyzovaná v oblasti stanovení cílů, v podmínkách edukace a ve znacích edukačního procesu ve srovnání obou zemí. Součástí kapitoly je prezentace výzkumného projektu zaměřeného na zpracování školního vzdělávacího programu s příkladem dvou kazuistik žáků sledovaných po dobu šesti let v základní škole speciální.
- Kapitola se zabývá problematikou vzdělávání žáků s tělesným a přidruženým mentálním postižením, srovnáním přístupů u nás a v Německu. Pozornost je věnována plánování pedagogických aktivit se zřetelem na zpracování podpůrného programu pro žáky, realizovaného ve třech etapách: analýza výchozí situace, stanovení cíle a vypracování příslušných speciálně pedagogických opatření. Konfrontace přístupů ke vzdělávání žáků s tělesným a přidruženým mentálním postižením je analyzovaná v oblasti stanovení cílů, v podmínkách edukace a ve znacích edukačního procesu ve srovnání obou zemí. Součástí kapitoly je prezentace výzkumného projektu zaměřeného na zpracování školního vzdělávacího programu s příkladem dvou kazuistik žáků sledovaných po dobu šesti let v základní škole speciální. (cs)
- The chapter focuses on education of pupils with physical and accompanying intellectual disability and on comparison of the situation in the Czech Republic and Germany. We focus on planning of educational activitie, namely preparation of support programme for pupils. This is carried out in three phases: analysis of current situation, setting goals and preparing relevant special needs provisions. Education of pupils with physical and accompanying intellectual disabilities is compared in three areas: setting goals, conditions of education, elements of education.The chapter contains also presentation of a research project focusing on preparation of a school educational programme and two case studies of pupils followed for the period of six years in a special school. (en)
|
Title
| - Support programme for Pupils with Physical and Accompanying Intellectual Disabilities – Approaches in the Czech Republic and Germany (en)
- Podpůrný program pro žáky s tělesným a přidruženým mentálním postižením – přístupy v České republice a v Německu
- Podpůrný program pro žáky s tělesným a přidruženým mentálním postižením – přístupy v České republice a v Německu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Support programme for Pupils with Physical and Accompanying Intellectual Disabilities – Approaches in the Czech Republic and Germany (en)
- Podpůrný program pro žáky s tělesným a přidruženým mentálním postižením – přístupy v České republice a v Německu
- Podpůrný program pro žáky s tělesným a přidruženým mentálním postižením – přístupy v České republice a v Německu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/12:00062831!RIV13-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/12:00062831
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - physical disability; intellectual disability; profound disability; multiple disability; special needs assessment; support programme; school educational plan; special school (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |