Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se zabývá autoevaluačními procesy v mateřských školách, které jsou nahlíženy prostřednictvím jedné z pěti dimenzí. V empirické části příspěvek přibližuje závěry z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 290 respondentů z celé České republiky a rozhovorů se 17 předškolními pedagogy. Vývoj autoevaluačních procesů v mateřských školách napovídá, že se vzrůstajícími zkušenostmi roste jejich pozitivnější vnímání. Přesto stále přetrvává nesystematičnost a nedostatečná je také účelnost, s jakou se autoevaluace v mateřských školách provádí.
- Příspěvek se zabývá autoevaluačními procesy v mateřských školách, které jsou nahlíženy prostřednictvím jedné z pěti dimenzí. V empirické části příspěvek přibližuje závěry z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 290 respondentů z celé České republiky a rozhovorů se 17 předškolními pedagogy. Vývoj autoevaluačních procesů v mateřských školách napovídá, že se vzrůstajícími zkušenostmi roste jejich pozitivnější vnímání. Přesto stále přetrvává nesystematičnost a nedostatečná je také účelnost, s jakou se autoevaluace v mateřských školách provádí. (cs)
- The paper deals with self-evaluation processes in the kindergartens, which are viewed through the model of the five dimensions. In the empirical part, the contribution is approaching conclusion of the questionnaires, which was attended by 290 respondents from all over the Czech Republic and of the dialogues with 17 pre-primary educators. Progress of self-evaluation processes in the kindergartens suggests that with increasing experience is growing their positive perception. Still, there remains a lack of the systematicness and also the effectiveness which the self-evaluation in the kindergartens is worked with. (en)
|
Title
| - Využití vlastního hodnocení pro sledování kvality a rozvoje mateřské školy
- Využití vlastního hodnocení pro sledování kvality a rozvoje mateřské školy (cs)
- The use of self - evaluation to monitor the quality and the development of nursery school (en)
|
skos:prefLabel
| - Využití vlastního hodnocení pro sledování kvality a rozvoje mateřské školy
- Využití vlastního hodnocení pro sledování kvality a rozvoje mateřské školy (cs)
- The use of self - evaluation to monitor the quality and the development of nursery school (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/11:00055900!RIV12-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/11:00055900
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Self-evaluation; dimensions; school development (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://bibframe.org/vocab/doi
| - 10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-77
|
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |