Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Všechny vyučovací předměty, tedy i chemie, jsou ovlivňovány ICT. Rychlý rozvoj ICT přináší nejen nové výukové technologie, ale také odlišný styl učení dnešní generace žáků, která vyrostla pod jejich vlivem. Závěry výzkumů vedly ke vzniku nové pedagogické teorie - konektivismu. V článku jsou uvedeny výsledky našeho výzkumu, jak se tyto nové myšlenky odráží ve výuce chemie. Jako výzkumná metoda byl použit konstrukční výzkum a hlavním výzkumným výstupem jsou výukové techniky reagující na myšlenky konektivismu.
- Všechny vyučovací předměty, tedy i chemie, jsou ovlivňovány ICT. Rychlý rozvoj ICT přináší nejen nové výukové technologie, ale také odlišný styl učení dnešní generace žáků, která vyrostla pod jejich vlivem. Závěry výzkumů vedly ke vzniku nové pedagogické teorie - konektivismu. V článku jsou uvedeny výsledky našeho výzkumu, jak se tyto nové myšlenky odráží ve výuce chemie. Jako výzkumná metoda byl použit konstrukční výzkum a hlavním výzkumným výstupem jsou výukové techniky reagující na myšlenky konektivismu. (cs)
- The teaching/learning of all school subjects, including chemistry, is significantly influenced by new ICT tools and technologies. The fast development of ICT brings also another effect - different learning style of today's students, who have grown up with widespread access to ICT. Outcomes of researches have led to the origin of a new educational theory - connectivism. We present results of our research how to apply these ideas into chemistry education. The design-based research was used as a research method and the main research outcomes are new teaching techniques in response to ideas connectivism. (en)
|
Title
| - The Impact of ICT on Chemistry Education (en)
- Vliv informačních a komunikačních technologií na chemické vzdělávání
- Vliv informačních a komunikačních technologií na chemické vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - The Impact of ICT on Chemistry Education (en)
- Vliv informačních a komunikačních technologií na chemické vzdělávání
- Vliv informačních a komunikačních technologií na chemické vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/11:00055475!RIV12-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/11:00055475
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Net Generation; Different learning style of today's students; Connectivism (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |