Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V předkládané kapitole, která je jedním z výstupů komplexního výzkumu, probíhajícího od podzimu roku 2009 a zaměřeného na analýzu podmínek vzdělávání a přístupů k žákům se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní školy, jsou představeny dvě případové studie žáků se sluchovým postižením, kteří jsou integrováni na prvním stupni dvou běžných základních škol. Případové studie se podrobně zaměřují na rozbor situace, kdy je žák integrován, a to z různých úhlů pohledu.
- V předkládané kapitole, která je jedním z výstupů komplexního výzkumu, probíhajícího od podzimu roku 2009 a zaměřeného na analýzu podmínek vzdělávání a přístupů k žákům se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní školy, jsou představeny dvě případové studie žáků se sluchovým postižením, kteří jsou integrováni na prvním stupni dvou běžných základních škol. Případové studie se podrobně zaměřují na rozbor situace, kdy je žák integrován, a to z různých úhlů pohledu. (cs)
- The following chapter, which is one of the results of the complex research realized from autumn 2009 and focused on the analysis of the conditions of education of pupils with hearing impairment and attitudes to pupils with hearing impairment in the environment of inclusive school, presents two case studies of pupils with hearing impairment, who are integrated at mainstream primary schools. The case studies focused in detail on the analysis of the situation of integrated pupils, it offers multiple points of view. (en)
|
Title
| - Žák se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy
- Žák se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy (cs)
- Pupil with Hearing Impairment in Inclusive Environment of Primary School (en)
|
skos:prefLabel
| - Žák se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy
- Žák se sluchovým postižením v prostředí inkluzivní základní školy (cs)
- Pupil with Hearing Impairment in Inclusive Environment of Primary School (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/11:00055146!RIV12-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/11:00055146
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Inclusive school; primary school; pupil with hearing impairment; case study. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení.Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Doležalová, Lenka
- Hricová, Lenka
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |