Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The second chapter deals with the competence of teachers to reflect on and analyze the process of teaching/learning. In this chapter we discuss modern approaches of so called reflective practice which can help to turn observations into developmental observations. Schöns and Korthagens approach to reflective practice, which is the basis of this book, contributes to increasing the quality of teachers pedagogical work and also to improving the quality of implementation of curriculum in instruction. Towards the end of this chapter we introduce so called action research as a methodological tool for improving practice through observations. (en)
- Druhá kapitola se zabývá kompetencí učitele reflektovat a odborně rozebírat proces výuky. V této kapitole je probírána moderní koncepce tzv. reflektivní praxe, s jejíž pomocí lze hospitace zkvalitňovat do podoby rozvíjejících hospitací. Schönova a Korthagenova koncepce reflektivní praxe, o níž se publikace opírá, přispívá ke zlepšování pedagogické práce učitele a současně vede ke zkvalitňování realizace kurikula ve výuce. V závěru kapitoly je stručně představen tzv. akční výzkum jako metodický nástroj pro zlepšování praxe s využitím hospitací.
- Druhá kapitola se zabývá kompetencí učitele reflektovat a odborně rozebírat proces výuky. V této kapitole je probírána moderní koncepce tzv. reflektivní praxe, s jejíž pomocí lze hospitace zkvalitňovat do podoby rozvíjejících hospitací. Schönova a Korthagenova koncepce reflektivní praxe, o níž se publikace opírá, přispívá ke zlepšování pedagogické práce učitele a současně vede ke zkvalitňování realizace kurikula ve výuce. V závěru kapitoly je stručně představen tzv. akční výzkum jako metodický nástroj pro zlepšování praxe s využitím hospitací. (cs)
|
Title
| - Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula
- Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula (cs)
- Teacher as reflective practicioner: supporting curriculum realisation (en)
|
skos:prefLabel
| - Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula
- Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula (cs)
- Teacher as reflective practicioner: supporting curriculum realisation (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/11:00053614!RIV13-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/11:00053614
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - hospitation; curricular reform; reflective practitioner; research (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Národní ústav pro vzdělávání
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |