Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The chapter is focused on the presentation of the education environment. The educational environment contents the videoclips of biology lessons and other supplemental materials. The videoclips should develop individual reflection of students. Videoclips are divided into five sections: the presentation of the new teaching content, the work with didactic aids, the revision of teaching content, the examination of the pupils and the work with mistake. Several questions and tasks were created for every videosequence. These questions and tasks will be solved by biology education students. (en)
- Kapitola je zaměřena na prezentaci edukačního prostředí. Edukační prostředí obsahuje videoklipy hodin přírodopisu a další doprovodní materiály. Videoklipy by měly rozvinout individuální reflexi studentů. Videoklipy jsou rozděleny do pěti oblastí: zprostředkování nového učiva, práce s materiálno-didaktickými prostředky, opakování učiva a hodnocení žáků, zkoušení žáků a práce s chybou. K vybraným videoklipům byly vytvořeny různé otázky a úlohy, na kterých budou studenti učitelství biologie pracovat a postupně je řešit.
- Kapitola je zaměřena na prezentaci edukačního prostředí. Edukační prostředí obsahuje videoklipy hodin přírodopisu a další doprovodní materiály. Videoklipy by měly rozvinout individuální reflexi studentů. Videoklipy jsou rozděleny do pěti oblastí: zprostředkování nového učiva, práce s materiálno-didaktickými prostředky, opakování učiva a hodnocení žáků, zkoušení žáků a práce s chybou. K vybraným videoklipům byly vytvořeny různé otázky a úlohy, na kterých budou studenti učitelství biologie pracovat a postupně je řešit. (cs)
|
Title
| - CPV Videoweb for the education of future biology teachers (en)
- CPV Videoweb pro vzdělávání učitelů přírodopisu
- CPV Videoweb pro vzdělávání učitelů přírodopisu (cs)
|
skos:prefLabel
| - CPV Videoweb for the education of future biology teachers (en)
- CPV Videoweb pro vzdělávání učitelů přírodopisu
- CPV Videoweb pro vzdělávání učitelů přírodopisu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/11:00053374!RIV12-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/11:00053374
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - CPV Videoweb; biology; biology teachers (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| - Pedagogický výzkum v teorii a praxi Svazek 21
|
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Janík, T., Minaříková, E. a kol.: Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |