Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Jednou ze stěžejních aktivit metody hodnocení žáků prostřednictvím portfolia je takzvaný hodnotící rozhovor nad portfoliem. Součástí takového rozhovoru učitele a žáka nad jeho žákovským portfoliem, který není ničím jiným než rozpravou nad žákovou prací a jeho úspěchy, jsou otázky. Příspěvek uvádí a komentuje příklady takových otázek z hodnotících rozhovorů, zaznamenaných v rámci výzkumu autora zaměřeného na portfolio jako metodu hodnocení a sebehodnocení. Autor považuje učitelovu strategii ve volbě těchto otázek za jednu z klíčových pro celý rozhovor a jeho závěry, neboť se v nich reflektují cíle samotného hodnocení a fakticky určují validitu učitelova hodnocení žáka.
- Jednou ze stěžejních aktivit metody hodnocení žáků prostřednictvím portfolia je takzvaný hodnotící rozhovor nad portfoliem. Součástí takového rozhovoru učitele a žáka nad jeho žákovským portfoliem, který není ničím jiným než rozpravou nad žákovou prací a jeho úspěchy, jsou otázky. Příspěvek uvádí a komentuje příklady takových otázek z hodnotících rozhovorů, zaznamenaných v rámci výzkumu autora zaměřeného na portfolio jako metodu hodnocení a sebehodnocení. Autor považuje učitelovu strategii ve volbě těchto otázek za jednu z klíčových pro celý rozhovor a jeho závěry, neboť se v nich reflektují cíle samotného hodnocení a fakticky určují validitu učitelova hodnocení žáka. (cs)
- One of the central point of portfolio assessment method is so-called portfolio assessing interview. A part of this interview, what is basically a debate over pupils work and achievements, are questions. This article mentions and comments examples of these questions taken from interview noted during a research - case study - zoomed in portfolio as a tool for assessing and self-assessing. An author considers a teachers strategy of quistioning to be one of the key strategy for this interview and its findings, because they reflect aims of the assessment and determine validity of the assessing proces. (en)
|
Title
| - Portfolio: The Art of Asking As an Attribute of Teacher Communication Competence (en)
- Portfolio: umění ptát se jako atribut komunikační kompetence učitele
- Portfolio: umění ptát se jako atribut komunikační kompetence učitele (cs)
|
skos:prefLabel
| - Portfolio: The Art of Asking As an Attribute of Teacher Communication Competence (en)
- Portfolio: umění ptát se jako atribut komunikační kompetence učitele
- Portfolio: umění ptát se jako atribut komunikační kompetence učitele (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/11:00053006!RIV12-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/11:00053006
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - portfolio; assessment; self-assessment; questions; assessing interview; communication competences (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |