About: Informovanost pedagogů o integraci žáků se sluchovým postižením     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Kapitolu lze chápat jako zprávu z provedeného dílčího výzkumného šetření, které bylo provedeno v rámci výzkumného záměru č. MSM0021622443. Cílem výzkumu bylo zaměřit se na výskyt narušené komunikační schopnosti a sluchového postižení u žáků běžných základních škol a analyzovat úroveň povědomí pedagogů o této problematice. V úvodní části textu je pojednáno o faktorech ovlivňujících úspěšnost integrace, jako je např. míra sluchového postižení. Mezi základní předpoklady úspěšné integrace jsou řazeny např. vysoká úroveň komunikačních kompetencí jedinců se sluchovým postižením a jejich schopnost se s tímto smyslovým postižením vyrovnat. V kapitole je uvedena interpretace výsledků dotazníkového šetření, které bylo zpracováno metodou univariační analýzy. Jednotlivé položky byly analyzovány, graficky znázorněny a okomentovány.
  • Kapitolu lze chápat jako zprávu z provedeného dílčího výzkumného šetření, které bylo provedeno v rámci výzkumného záměru č. MSM0021622443. Cílem výzkumu bylo zaměřit se na výskyt narušené komunikační schopnosti a sluchového postižení u žáků běžných základních škol a analyzovat úroveň povědomí pedagogů o této problematice. V úvodní části textu je pojednáno o faktorech ovlivňujících úspěšnost integrace, jako je např. míra sluchového postižení. Mezi základní předpoklady úspěšné integrace jsou řazeny např. vysoká úroveň komunikačních kompetencí jedinců se sluchovým postižením a jejich schopnost se s tímto smyslovým postižením vyrovnat. V kapitole je uvedena interpretace výsledků dotazníkového šetření, které bylo zpracováno metodou univariační analýzy. Jednotlivé položky byly analyzovány, graficky znázorněny a okomentovány. (cs)
  • This chapters can be understood as a concluding report from the executed partial research, which was conducted within a research project n. MSM0021622443. The aim was to focuse on occurence of disturbed communication skill and hearing impairment at the common elementary school pupils and analyzed an awareness of teachers about this issues. In the foreword the author is reflecting factors influencing achievement of integration - that means high level of communication skills of people with hearing impairment as a fundamental assumption for successful integration a well as an ability to come to terms with this handicap. In the chapter is introduced interpretation of results from questioner research, which was processed by univariation analysis method. Particular items were analysed, represented in charts and annotated. (en)
Title
  • Informovanost pedagogů o integraci žáků se sluchovým postižením
  • Informovanost pedagogů o integraci žáků se sluchovým postižením (cs)
  • Awareness of teachers about the integration process of pupils with hearing impairment (en)
skos:prefLabel
  • Informovanost pedagogů o integraci žáků se sluchovým postižením
  • Informovanost pedagogů o integraci žáků se sluchovým postižením (cs)
  • Awareness of teachers about the integration process of pupils with hearing impairment (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/10:00063959!RIV13-MSM-14410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM0021622443)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 263979
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/10:00063959
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • person with hearing impairment; integration; inclusion; common primary school; communication skills; degrees of hearing impairment; teachers awareness of integration of pupils with hearing impairment (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [349EF1D3548B]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • neuveden
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Potměšil, M. a kol. Psychosocální aspekty sluchového postižení
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Horáková, Radka
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Masarykova univerzita
https://schema.org/isbn
  • 9788021051843
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 85 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software