Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The article is concerned with topic of development of skills of self-assessment and self-reflection in intending teachers, students of faculty of education, by means of work with portfolios which are established during their studies and acquiring their teaching skills. We bring an insight into the student`s thinking over the process of self-assessment and self-reflection in connection with the use of their own portfolio. The results of the described investigation will form a basis for creating a research method by which we will be able to map in detail the use of portfolios as means leading towards development of skills of self-assessment and self-reflection in intending teachers. (en)
- Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů, studentů učitelství, prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Přinášíme vhled do uvažování studentů učitelství o procesu sebehodnocení a sebereflexe v souvislosti s využitím vlastního portfolia. Výsledky popsaného šetření budou východiskem pro zpracování výzkumného nástroje, kterým bude podrobně zmapována oblast využití portfolia jako prostředku cíleně směřujícímu k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe budoucích učitelů.
- Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů, studentů učitelství, prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Přinášíme vhled do uvažování studentů učitelství o procesu sebehodnocení a sebereflexe v souvislosti s využitím vlastního portfolia. Výsledky popsaného šetření budou východiskem pro zpracování výzkumného nástroje, kterým bude podrobně zmapována oblast využití portfolia jako prostředku cíleně směřujícímu k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe budoucích učitelů. (cs)
|
Title
| - Portfolio jako prostředek směřující k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe studentů učitelství
- Portfolio jako prostředek směřující k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe studentů učitelství (cs)
- Portfolio as a means of tending to self-assessment and self-reflection skills development (en)
|
skos:prefLabel
| - Portfolio jako prostředek směřující k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe studentů učitelství
- Portfolio jako prostředek směřující k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe studentů učitelství (cs)
- Portfolio as a means of tending to self-assessment and self-reflection skills development (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/10:00046270!RIV11-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/10:00046270
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - portfolio; self-reflection; self-assessment; teaching skills (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |