About: Role pedagoga v měnících se podmínkách výchovy a vzdělávání     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V souladu se společenským vývojem dochází i ke změnám v oblasti vzdělávání. Učitel neplní jen funkci vzdělávací a výchovnou, ale musí sledovat individuální zvláštnosti každého dítěte. Hledá optimální cestu k odstraňování a zmírňování problémů, se kterými dítě do školy přichází. Jedním z prostředků by mohlo být využití muzikoterapie. Řešená problematika je součastí výzkumného záměru MSM0021622443.
  • V souladu se společenským vývojem dochází i ke změnám v oblasti vzdělávání. Učitel neplní jen funkci vzdělávací a výchovnou, ale musí sledovat individuální zvláštnosti každého dítěte. Hledá optimální cestu k odstraňování a zmírňování problémů, se kterými dítě do školy přichází. Jedním z prostředků by mohlo být využití muzikoterapie. Řešená problematika je součastí výzkumného záměru MSM0021622443. (cs)
  • In accordance with the social development is also to changes in the field of education. The teacher does not fulfill the function of training and education, but must follow the particularities of each individual child. Finding the optimal path for the removal and mitigation of problems that the child comes to school. One of the funds could be the use of music-music as therapy. (en)
Title
  • Role pedagoga v měnících se podmínkách výchovy a vzdělávání
  • The role of Teacher in Changing Conditions of Education (en)
  • Role pedagoga v měnících se podmínkách výchovy a vzdělávání (cs)
skos:prefLabel
  • Role pedagoga v měnících se podmínkách výchovy a vzdělávání
  • The role of Teacher in Changing Conditions of Education (en)
  • Role pedagoga v měnících se podmínkách výchovy a vzdělávání (cs)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/09:00037250!RIV10-MSM-14410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM0021622443)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 339785
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/09:00037250
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • the role of Teacher; particularities of individual child; team in the classroom; music as a means of stimulating; musictherapy and scool practice (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E69AFF14C500]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Paido, Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Knopová, Blanka
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Marie Vítková, Věra Vojtová
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7315-188-1
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software