Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This chapter presents action research as a tool that helps the practitioner (the teacher) improve the practice on the basis of understanding it better. In accordance with Elliott, action research is seen as a systematic reflection of professional situations that practitioners carry out with the aim of improving/innovating these situations. The term refers to action and its analysis, the agent being the teacher as researcher. The focus of this chapter is action research in the classroom. The aim of the chapter is to present basic introduction into aims, functions, phases and methods of action research. (en)
- V této kapitole je představen akční výzkum jako nástroj, který je v rukou praktika (v daném případě učitele) užitečný pro zkvalitňování edukační praxe na základě jejího poznání. Akční výzkum zde chápeme v Elliottově pojetí jako systematickou reflexi profesních situací, kterou praktikové provádějí s cílem tyto situace zlepšit (inovovat). Pojem akční výzkum odkazuje k akci a jejímu zkoumání, přičemž aktérem je zde učitel v roli výzkumníka. Hlavní pozornost je zaměřena na akční výzkum odehrávající se v kontextu školní výuky. Cílem kapitoly je nabídnout čtenáři základní orientaci v cílech, funkcích, fázích a metodách akčního výzkumu.
- V této kapitole je představen akční výzkum jako nástroj, který je v rukou praktika (v daném případě učitele) užitečný pro zkvalitňování edukační praxe na základě jejího poznání. Akční výzkum zde chápeme v Elliottově pojetí jako systematickou reflexi profesních situací, kterou praktikové provádějí s cílem tyto situace zlepšit (inovovat). Pojem akční výzkum odkazuje k akci a jejímu zkoumání, přičemž aktérem je zde učitel v roli výzkumníka. Hlavní pozornost je zaměřena na akční výzkum odehrávající se v kontextu školní výuky. Cílem kapitoly je nabídnout čtenáři základní orientaci v cílech, funkcích, fázích a metodách akčního výzkumu. (cs)
|
Title
| - Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem
- Action research: teacher research (en)
- Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem (cs)
|
skos:prefLabel
| - Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem
- Action research: teacher research (en)
- Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/09:00033971!RIV10-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/09:00033971
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - action research; teachers reasearch; reflection (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| - Edice pedagogické literatury, 302. publikace
|
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Metodologie věd o výchově: Kvantitativně-scientistické a kvalitativně-humanitní přístupy v edukačním výzkumu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Janík, Tomáš
- Janíková, Marcela
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |