Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je zaměřen na prosociálnost dětí a dospívajících v kontextu školy. Jedním z předpokladů budování zdravého společenství dětí ve škole je určitá míra jejich schopnosti a ochoty pomoci druhému %22jen tak%22, tj. bez anticipace odměny. K rozvoji prosociálnosti lze ve škole přispět jak intencionálně (cílenými aktivitami), tak i neintencionálně (vytvářením facilitujícího prostředí); obojí předpokládá od aktérů základní znalosti teoretických východisek, např. motivačních zdrojů osobní morálky, psychologických souvislostí morálního vývoje, vnějších a vnitřních faktorů rozvoje prosociálního chování dětí apod.
- Příspěvek je zaměřen na prosociálnost dětí a dospívajících v kontextu školy. Jedním z předpokladů budování zdravého společenství dětí ve škole je určitá míra jejich schopnosti a ochoty pomoci druhému %22jen tak%22, tj. bez anticipace odměny. K rozvoji prosociálnosti lze ve škole přispět jak intencionálně (cílenými aktivitami), tak i neintencionálně (vytvářením facilitujícího prostředí); obojí předpokládá od aktérů základní znalosti teoretických východisek, např. motivačních zdrojů osobní morálky, psychologických souvislostí morálního vývoje, vnějších a vnitřních faktorů rozvoje prosociálního chování dětí apod. (cs)
- The contribution is focused to prosociable behaviour of kids and teenagers in a school context. Schoolchildren and teenagers should be able to some extent to help others without anticipating any reward. To promote prosociable behaviour is possible use of intentional and also non-intentional methods and ways by targeted activities and creating facilitating atmosphere. For both ways teachers need to know theoretical resources, for example motivations for personal advancements, psychological context of moral evolution etc. (en)
|
Title
| - Podpora prosociálnosti ve školním prostředí
- Podpora prosociálnosti ve školním prostředí (cs)
- Promoting Helping Behavior in School (en)
|
skos:prefLabel
| - Podpora prosociálnosti ve školním prostředí
- Podpora prosociálnosti ve školním prostředí (cs)
- Promoting Helping Behavior in School (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/08:00026342!RIV10-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/08:00026342
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Helping Behavior; The Factors of Moral Development; Promoting Helping Behavior (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Prokopová, Alice
- Reissmannová, Jitka
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |