About: Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu)     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Foreign language learning strategies are the main part of the key competency for learning. The use of the learning strategies was investigated at the end of compulsory education, e.g. at the end of elementary education in the Czech Republic. The SILL inventory (Oxford 1990) was applied. Most of the pupils learned English and English was their preferred language. The first language they started to learn was English too, mostly at the age of 9 - 10. The foreign language learning strategies were used only sometimes, not systematically by the pupils at the age of 15 – 16. Before all they did not use efficient memory strategies, which are very important for foreign language acquisition. (en)
  • Strategie učení cizímu jazyku představují hlavní složku klíčové kompetence k učení stanovené v rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání. Úroveň rozvoje používání strategií učení byla zjišťována u 2384 žáků 9. ročníků základních škol v ČR, tedy na konci evaluačního období (konec povinné školní docházky, ukončení základního vzdělávání). Žáci stra-tegie používají nesystematicky, pouze někdy. Mezi nepoužívané strategie patří zejména paměťové strategie. Většina žáků v 9. třídách se učí pouze jeden cizí jazyk, a to angličtinu a většina žáků tento jazyk také preferuje. Angličtinu se také většina žáků začala učit jako první cizí jazyk.
  • Strategie učení cizímu jazyku představují hlavní složku klíčové kompetence k učení stanovené v rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání. Úroveň rozvoje používání strategií učení byla zjišťována u 2384 žáků 9. ročníků základních škol v ČR, tedy na konci evaluačního období (konec povinné školní docházky, ukončení základního vzdělávání). Žáci stra-tegie používají nesystematicky, pouze někdy. Mezi nepoužívané strategie patří zejména paměťové strategie. Většina žáků v 9. třídách se učí pouze jeden cizí jazyk, a to angličtinu a většina žáků tento jazyk také preferuje. Angličtinu se také většina žáků začala učit jako první cizí jazyk. (cs)
Title
  • Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu)
  • Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu) (cs)
  • Assesment of foreign language learning strategies at the end of compulsory education in the Czech Republic (en)
skos:prefLabel
  • Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu)
  • Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu) (cs)
  • Assesment of foreign language learning strategies at the end of compulsory education in the Czech Republic (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/06:00018129!RIV10-MSM-14410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(LC06046)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 474659
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/06:00018129
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • foreign language; learning strategies; assessment; compulsory education (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E60C3F57469F]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • PdF MU
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Problémy kurikula základní školy
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Vlčková, Kateřina
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • MU
https://schema.org/isbn
  • 80-210-4125-0
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software