Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Koncept autonomie žáka, definované jako je poměrně spolehlivým kritériem, které odlišuje moderní metody od tradičních. Zatímco tradiční metody se zaměřují na učitele a vyučování (teaching), moderní metody obracejí pozornost k žákovi a učení se (learning) a zdůrazňují žákovu odpovědnost za vlastní učení – tedy autonomii.
- Koncept autonomie žáka, definované jako je poměrně spolehlivým kritériem, které odlišuje moderní metody od tradičních. Zatímco tradiční metody se zaměřují na učitele a vyučování (teaching), moderní metody obracejí pozornost k žákovi a učení se (learning) a zdůrazňují žákovu odpovědnost za vlastní učení – tedy autonomii. (cs)
- The concept of learner autonomy can be seen as a relatively reliable criterion distinguishing modern methods from traditional ones. Traditional methods (grammar-translation method, direct method, audio-lingual method) differed from each other in many respects. However, none of them ever challenged the principle of the teacher s dominance in the teaching and learning process. The first method that brought a major change in the role of the learner was Silent Way. Even though its use today is very limited, its role in inspiring the mainstream communicative approach in the area of learner roles and learner autonomy is undeniable. Other alternative methods of the 1960s also enhanced the role of the learner and his autonomy (e.g. TPR, Community Language Learning), the only exception being Suggestopaedia, which promoted different principles, especially the infantilization of the learner. (en)
|
Title
| - Metody cizojazyčné výuky podporující princip autonomie žáka
- Metody cizojazyčné výuky podporující princip autonomie žáka (cs)
- Foreign language teaching methods supporting the principle of learner autonomy (en)
|
skos:prefLabel
| - Metody cizojazyčné výuky podporující princip autonomie žáka
- Metody cizojazyčné výuky podporující princip autonomie žáka (cs)
- Foreign language teaching methods supporting the principle of learner autonomy (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/06:00016092!RIV10-GA0-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/06:00016092
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - foreign language teaching; methods; learner autonomy (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník z konference Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Váňová, Tamara
- Hanušová, Světlana
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |