Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně byla dne 1. 7. 2003 založena Katedra rodinné výchovy a výchovy ke zdraví. Pracovníci katedry vypracovali pro Učitelství 2. stupně základních škol nový modelový studijní program Rodinná výchova a výchova ke zdraví, který byl akreditován v červnu roku 2004. Akreditovaný materiál je komponován do tří bloků: biologicko-medicínského, psychologicko-společenského a didaktického. Dříve roztříštěná výuka o zdraví člověka a jeho ochraně tak byla integrována do jednoho oboru.
- Na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně byla dne 1. 7. 2003 založena Katedra rodinné výchovy a výchovy ke zdraví. Pracovníci katedry vypracovali pro Učitelství 2. stupně základních škol nový modelový studijní program Rodinná výchova a výchova ke zdraví, který byl akreditován v červnu roku 2004. Akreditovaný materiál je komponován do tří bloků: biologicko-medicínského, psychologicko-společenského a didaktického. Dříve roztříštěná výuka o zdraví člověka a jeho ochraně tak byla integrována do jednoho oboru. (cs)
- Department of Family Education and Health Education was established at the Faculty of Education on the 1st of July 2003. Teachers elaborated new model study program Family Education and Health Education for the 2nd stage of basic schools what was accredited in June 2004. The accredited material is divided into three blocks: biological-medical, psychological-social and didactical. Formerly fragmented teaching of human health and its protection has been integrated into one discipline. (en)
|
Title
| - Katedra rodinné výchovy a výchovy ke zdraví a integrační procesy ve výuce zdravovědných disciplín na pedagogické fakultě mu v Brně
- Katedra rodinné výchovy a výchovy ke zdraví a integrační procesy ve výuce zdravovědných disciplín na pedagogické fakultě mu v Brně (cs)
- Department of Family Education and Health Education and Integrative Processes in Hygienic Disciplines Taught at the Faculty of Education, MU, Brno (en)
|
skos:prefLabel
| - Katedra rodinné výchovy a výchovy ke zdraví a integrační procesy ve výuce zdravovědných disciplín na pedagogické fakultě mu v Brně
- Katedra rodinné výchovy a výchovy ke zdraví a integrační procesy ve výuce zdravovědných disciplín na pedagogické fakultě mu v Brně (cs)
- Department of Family Education and Health Education and Integrative Processes in Hygienic Disciplines Taught at the Faculty of Education, MU, Brno (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/05:00015062!RIV10-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/05:00015062
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Family education - health education - integrative processes in hygienic disciplines teaching (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Metodologické aspekty a výskum v oblasti didaktik prírodovedných, poĺnohospodárských a príbuzných odborov
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kachlík, Petr
- Mužík, Vladislav
- Mužíková, Leona
- Reissmannová, Jitka
- Havelková, Marie
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |