Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Companies, which want to be on foreign market, have to offer not only product with good quality. It is necessary to choose the best propagation instruments. The article is aimed on the effective propagation instruments that are used in the foreign market by companies. We stress the new trends and recommendation in propagation instrument used on foreign market. (en)
- Podniky, které chtějí vstoupit na nový trh, musí nabídnout nejen kvalitní produkt, ale musí umět také zákazníky správně oslovit a přesvědčit je o koupi. Každý podnikatelský subjekt má možnost vybrat si z celé palety forem propagace, přičemž není možné jednoznačně říci, který ze způsobů propagace je všeobecně nejúčinnější. Závisí to na specifických podmínkách daného trhu. V článku přibližujeme jednotlivé formy propagace, které podniky běžně užívají na zahraničních trzích, přičemž zdůrazňujeme nejnovější trendy a uvádíme doporučení vhodné k použití.
- Podniky, které chtějí vstoupit na nový trh, musí nabídnout nejen kvalitní produkt, ale musí umět také zákazníky správně oslovit a přesvědčit je o koupi. Každý podnikatelský subjekt má možnost vybrat si z celé palety forem propagace, přičemž není možné jednoznačně říci, který ze způsobů propagace je všeobecně nejúčinnější. Závisí to na specifických podmínkách daného trhu. V článku přibližujeme jednotlivé formy propagace, které podniky běžně užívají na zahraničních trzích, přičemž zdůrazňujeme nejnovější trendy a uvádíme doporučení vhodné k použití. (cs)
|
Title
| - Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?
- Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh? (cs)
- What kind of propagation can we use by entry in a foreign market? (en)
|
skos:prefLabel
| - Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?
- Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh? (cs)
- What kind of propagation can we use by entry in a foreign market? (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14220/07:00032997!RIV10-MSM-14220___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14220/07:00032997
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - propagation; foreign market; communication mix (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Tomášková, Eva
- Kaňovská, Lucie
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |