Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper deals with the problematics of understanding experienced by secondary school pupils. The prerequisite of the process is the pupil’s understanding of what is presented through the language of curriculum. Based on the data from a field research, I present some types of problems which can occur in the process of pupil’s understanding. (en)
- Předložený příspěvek se zabývá problematikou (ne)porozumění u žáků druhého stupně základní školy (ISCED 2A). Na základě dat z empirického výzkumu (videostudie 32 vyučovacích hodin) je prezentováno, jakou podobu mohou mít komunikační sekvence, do nichž se žáci aktivně zapojují svým neporozuměním, případně špatným porozuměním, a to v rovině procesuální i obsahové.
- Předložený příspěvek se zabývá problematikou (ne)porozumění u žáků druhého stupně základní školy (ISCED 2A). Na základě dat z empirického výzkumu (videostudie 32 vyučovacích hodin) je prezentováno, jakou podobu mohou mít komunikační sekvence, do nichž se žáci aktivně zapojují svým neporozuměním, případně špatným porozuměním, a to v rovině procesuální i obsahové. (cs)
|
Title
| - Žákovské (ne)porozumění ve výukové komunikaci
- Žákovské (ne)porozumění ve výukové komunikaci (cs)
- Pupils’ (Non)Understanding in Educational Communication (en)
|
skos:prefLabel
| - Žákovské (ne)porozumění ve výukové komunikaci
- Žákovské (ne)porozumění ve výukové komunikaci (cs)
- Pupils’ (Non)Understanding in Educational Communication (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14210/11:00050280!RIV12-GA0-14210___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| - P(GA406/09/0752), P(GD406/09/H040)
|
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14210/11:00050280
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - understanding; non-understanding; mis-understanding; educational communication; pupils’ clarifying strategies (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VIII.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |