Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Examining five research studies contained in a publication called The Research Process in the Classroom Discourse, the submitted review elucidates how theoretical background infuences the research process and its results. The same data corpus from biology classes then serves as a platform for five described and interpreted discourse analyses: analysis of lexical items, ethnomethodological conversational analysis, narrative analysis, disourse analysis, and analysis based on theories of practice. (en)
- Na případě výzkumných zpráv vytvářejících publikaci The Research Process in the Classroom Discourse předložená recenze ukazuje a vysvětluje, jak teoretická perspektiva ovlivňuje průběh výzkumu a jeho výsledky. Stejný datový korpus vztahující se k hodinám biologie jedné školní třídy se stává podkladem pro pět analýz diskurzu: analýzu lexikálních jednotek, etmometodologickou konverzační analýzu, narativní analýzu, analýzu diskurzu a analýzu pracující s teorií komunit praxe.
- Na případě výzkumných zpráv vytvářejících publikaci The Research Process in the Classroom Discourse předložená recenze ukazuje a vysvětluje, jak teoretická perspektiva ovlivňuje průběh výzkumu a jeho výsledky. Stejný datový korpus vztahující se k hodinám biologie jedné školní třídy se stává podkladem pro pět analýz diskurzu: analýzu lexikálních jednotek, etmometodologickou konverzační analýzu, narativní analýzu, analýzu diskurzu a analýzu pracující s teorií komunit praxe. (cs)
|
Title
| - Diskurz(y) školní třídy z různých perspektiv
- Diskurz(y) školní třídy z různých perspektiv (cs)
- Classroom Dicscourse(s) seen from Different Perspectives (en)
|
skos:prefLabel
| - Diskurz(y) školní třídy z různých perspektiv
- Diskurz(y) školní třídy z různých perspektiv (cs)
- Classroom Dicscourse(s) seen from Different Perspectives (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14210/09:00049301!RIV11-GA0-14210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14210/09:00049301
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - classroom; social climate; discourse analysis; narrative analysis; communities of practice (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |