About: Prostředí podporující učení a vyučování v dnešní české škole. Příspěvek k poznání kultury klíčového školního procesu.     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This contribution deals with the most important area of school operation, the learning and teaching environment. Several weighty circumstances of its functioning are herewith examined, such as the operation of the school as a manifestation of its culture, the relation between learning and teaching, and paradigms of the school as specific organization or the school as community. Such contexts are considered as objective pre-conditions for the existence and operation of the area under observation and its development. Subsequently, data obtained through our empirical research at Czech schools are related to the subject. Some general conclusions are derived form both sets of findings, contributing thus to better recognition of the culture of this essential process. (en)
  • Následující příspěvek je zaměřen na nejvýznamnější oblast chodu školy: prostředí pro učení a vyučování. Věnujeme v něm se fungování této oblasti s ohledem na několik hlavních souvislostí jejího chodu: na fungování školy jako projev její kultury, na vztahy mezi učením a vyučováním, a na paradigmata školy jako specifické organizace a školy jako pospolitosti. Tyto souvislosti vnímáme jako objektivní výchozí podmínky existence a fungování sledované oblasti chodu školy a jejího eventuálního rozvoje. Dále vztahujeme k tématu data, která jsme získali naším empirickým šetřením na českých školách. Z obou souborů poznatků vyvozujeme některé obecné závěry, které napomáhají přiblížit se k poznání kultury klíčového procesu ve škole
  • Následující příspěvek je zaměřen na nejvýznamnější oblast chodu školy: prostředí pro učení a vyučování. Věnujeme v něm se fungování této oblasti s ohledem na několik hlavních souvislostí jejího chodu: na fungování školy jako projev její kultury, na vztahy mezi učením a vyučováním, a na paradigmata školy jako specifické organizace a školy jako pospolitosti. Tyto souvislosti vnímáme jako objektivní výchozí podmínky existence a fungování sledované oblasti chodu školy a jejího eventuálního rozvoje. Dále vztahujeme k tématu data, která jsme získali naším empirickým šetřením na českých školách. Z obou souborů poznatků vyvozujeme některé obecné závěry, které napomáhají přiblížit se k poznání kultury klíčového procesu ve škole (cs)
Title
  • Prostředí podporující učení a vyučování v dnešní české škole. Příspěvek k poznání kultury klíčového školního procesu.
  • Prostředí podporující učení a vyučování v dnešní české škole. Příspěvek k poznání kultury klíčového školního procesu. (cs)
  • Stimulating Milieu to Learning and Teaching at Today's Czech Schools. A Contribution to the Recognition of the Culture of an Essential School Process (en)
skos:prefLabel
  • Prostředí podporující učení a vyučování v dnešní české škole. Příspěvek k poznání kultury klíčového školního procesu.
  • Prostředí podporující učení a vyučování v dnešní české škole. Příspěvek k poznání kultury klíčového školního procesu. (cs)
  • Stimulating Milieu to Learning and Teaching at Today's Czech Schools. A Contribution to the Recognition of the Culture of an Essential School Process (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14210/04:00011402!RIV08-GA0-14210___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 89-98
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/01/1078)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 582841
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14210/04:00011402
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Stimulating; Milieu; Learning; Teaching; Czech; Schools (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [8D490408C19E]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Nitra
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Nitra
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Pedagogická konferencia VII. Aktuálne otázky výchovy a vzdelávania v období vstupovania do EÚ.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Novotný, Petr
  • Pol, Milan
  • Zounek, Jiří
  • Hloušková, Lenka
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
https://schema.org/isbn
  • 80-8050-657-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14210
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software