About: Quantitative Development of Higher Education in the Czech Republic and its Forecast to 2030     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • A sharp increase in the number of newly enrolled students in the Czech Republic particularly over the last decade has leading to the massification of the Czech higher education. Together with the increasing number of students the number of graduates was also increasing. The study deals with the issue of demographic development in the Czech Republic and its forecast to 2030, interprets its relationship to the share of newly enrolled students into all types of tertiary education and applies also to key international indicators - net entry rate and net graduation rate. The study forecasts trends in the number of newly enrolled studies, in the number of students enrolled for the first time, in the total number of enrolled studies and in the number of graduated studies at public and private higher education institutions in the Czech Republic to 2030. The study naturally builds on previous analyses of higher education but it processes the latest information and data. (en)
  • V České republice došlo zejména v posledních deseti letech ke strmému zvýšení počtu nově přijímaných studentů, jehož důsledkem byla masifikace českého vysokého školství. Společně s rostoucím počtem studentů se očekávaně rapidně zvyšoval i počet absolventů. Zpracovaná studie se věnuje problematice demografického vývoje v ČR do roku 2030, interpretuje jeho vztah k podílu poprvé zapsaných do všech druhů terciárního vzdělávání a věnuje se rovněž klíčovým mezinárodním ukazatelům - tzv. čisté míře vstupu do terciárního vzdělávání (net entry rate) a čisté míře absolvování terciárního vzdělávání (net graduation rate). Součástí studie je projekce vývoje počtu nově zapsaných studií, počtu poprvé zapsaných studentů, celkového počtu vysokoškolských studií a v neposlední řadě na to navazujícího počtu absolvovaných studií na veřejných a soukromých vysokých školách v České republice do roku 2030. Studie přirozeně navazuje na předchozí analýzy vývoje vysokého školství, ale současně zpracovává nejnovější informace a údaje.
  • V České republice došlo zejména v posledních deseti letech ke strmému zvýšení počtu nově přijímaných studentů, jehož důsledkem byla masifikace českého vysokého školství. Společně s rostoucím počtem studentů se očekávaně rapidně zvyšoval i počet absolventů. Zpracovaná studie se věnuje problematice demografického vývoje v ČR do roku 2030, interpretuje jeho vztah k podílu poprvé zapsaných do všech druhů terciárního vzdělávání a věnuje se rovněž klíčovým mezinárodním ukazatelům - tzv. čisté míře vstupu do terciárního vzdělávání (net entry rate) a čisté míře absolvování terciárního vzdělávání (net graduation rate). Součástí studie je projekce vývoje počtu nově zapsaných studií, počtu poprvé zapsaných studentů, celkového počtu vysokoškolských studií a v neposlední řadě na to navazujícího počtu absolvovaných studií na veřejných a soukromých vysokých školách v České republice do roku 2030. Studie přirozeně navazuje na předchozí analýzy vývoje vysokého školství, ale současně zpracovává nejnovější informace a údaje. (cs)
Title
  • Quantitative Development of Higher Education in the Czech Republic and its Forecast to 2030 (en)
  • Kvantitativní vývoj vysokého školství v ČR a jeho projekce do roku 2030
  • Kvantitativní vývoj vysokého školství v ČR a jeho projekce do roku 2030 (cs)
skos:prefLabel
  • Quantitative Development of Higher Education in the Czech Republic and its Forecast to 2030 (en)
  • Kvantitativní vývoj vysokého školství v ČR a jeho projekce do roku 2030
  • Kvantitativní vývoj vysokého školství v ČR a jeho projekce do roku 2030 (cs)
skos:notation
  • RIV/00216208:11410/14:10291850!RIV15-MSM-11410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 25417
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216208:11410/14:10291850
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • net graduation rate; net entry rate; demographic development; quantitative development; higher education (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [EDCE110484D0]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Kvantitativní vývoj vysokého školství v ČR a jeho projekce do roku 2030
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Bartušek, Aleš
  • Lepič, Martin
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7290-810-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 11410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software