Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Kapitola shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu založeného na rozhovorech s 26 učiteli matematiky, jehož cílem bylo zjistit, které partie matematiky základní školy učitelé vidí jako kritické místo z hlediska žáků. U každého identifikovaného kritického místa je zmíněna povaha žákovských obtíží a jejich příčiny tak, jak je vidí učitelé. Současně jsou popsány didaktické přístupy, které učitelé podle svých slov k překonávání obtíží využívají.
- Kapitola shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu založeného na rozhovorech s 26 učiteli matematiky, jehož cílem bylo zjistit, které partie matematiky základní školy učitelé vidí jako kritické místo z hlediska žáků. U každého identifikovaného kritického místa je zmíněna povaha žákovských obtíží a jejich příčiny tak, jak je vidí učitelé. Současně jsou popsány didaktické přístupy, které učitelé podle svých slov k překonávání obtíží využívají. (cs)
- The chapter summarises results of qualitative research based on interviews with 26 mathematics teachers whose gaol was to find out which parts of primary mathematics are seen by teachers as critical from the point of view of pupils. For each identified critical place, the nature of pupils' problems and their possible causes are given (from the teachers' viewpoint) and didactic approaches the teachers use to overcome these problems are described. (en)
|
Title
| - Critical places of mathematics at the primary schools in the discourse of teachers (en)
- Kritická místa matematiky na 1. stupni základní školy v diskurzu učitelů
- Kritická místa matematiky na 1. stupni základní školy v diskurzu učitelů (cs)
|
skos:prefLabel
| - Critical places of mathematics at the primary schools in the discourse of teachers (en)
- Kritická místa matematiky na 1. stupni základní školy v diskurzu učitelů
- Kritická místa matematiky na 1. stupni základní školy v diskurzu učitelů (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/13:10194375!RIV14-GA0-11410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/13:10194375
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - didactic approaches; area and circumference; arithmetical operations; rounding; construction tasks; word problems; mathematics teachers; critical places of mathematics (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Jirotková, Darina
- Kloboučková, Jaroslava
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlovy v Praze, Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |