Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The aim of this chapter is to determine whether and how teachers of elementary schools talking about mathematics and mathematics teachers of primary schools categorize pupils they teach. We wonder what criteria to use, and whether you can identify a dimension in which his students describe. We found that there are dimensions of cognitive, motivational, motor and special at the elementary school. Cognitive and motivational dimensions and a gender dimension at primary school. At the end of the chapter we present the development trend of these dimensions during school. (en)
- Cílem kapitoly je zjistit, zda a jakým způsobem učitelé 1. stupně při povídání o matematice a učitelé matematiky 2. stupně základní školy kategorizují žáky, které vyučují. Zajímá nás, jaká kritéria k tomu používají a zda lze identifikovat určité dimenze, ve kterých své žáky popisují. Zjistili jsme, že na 1. stupni základní školy jsou to dimenze kognitivní, motivační, motorická a speciální. Na 2. stupni pak dimenze kognitivní a motivační a dimenze pohlaví. V závěru kapitoly uvádíme vývojový trend těchto dimenzí v průběhu školní docházky, tak jak vyplývá z výpovědí učitelů.
- Cílem kapitoly je zjistit, zda a jakým způsobem učitelé 1. stupně při povídání o matematice a učitelé matematiky 2. stupně základní školy kategorizují žáky, které vyučují. Zajímá nás, jaká kritéria k tomu používají a zda lze identifikovat určité dimenze, ve kterých své žáky popisují. Zjistili jsme, že na 1. stupni základní školy jsou to dimenze kognitivní, motivační, motorická a speciální. Na 2. stupni pak dimenze kognitivní a motivační a dimenze pohlaví. V závěru kapitoly uvádíme vývojový trend těchto dimenzí v průběhu školní docházky, tak jak vyplývá z výpovědí učitelů. (cs)
|
Title
| - Types of pupils in the discourse of teachers (en)
- Typy žáků v diskurzu učitelů
- Typy žáků v diskurzu učitelů (cs)
|
skos:prefLabel
| - Types of pupils in the discourse of teachers (en)
- Typy žáků v diskurzu učitelů
- Typy žáků v diskurzu učitelů (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/13:10190912!RIV14-GA0-11410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/13:10190912
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - development of dimension.; dimension; primaryy school; Types of pupils, teachers discourse (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Páchová, Anna
- Hříbková, Lenka
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |