About: Postoje k matematice v percepci žáků a učitelů (motivační problémy v matematice).     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The presented study maps pupil's approaches to the subject of Mathematics, and also the teacher's perception of pupil's approaches gets some attention. The results are chosen from a research realised at the second stage of elementary schools in Czech Republic. The sample consisted of 3108 pupils and 170 of their teachers. (en)
  • V předkládané studii jsou mapovány žákovské postoje k předmětu matematika, pozornost je věnována i učitelské percepci žákovských postojů. Výsledky jsou vybrány z výzkumu, který byl realizován na druhém stupni základních škol v České republice. Vzorek tvořilo 3 108 žáků a 170 jejich učitelů.
  • V předkládané studii jsou mapovány žákovské postoje k předmětu matematika, pozornost je věnována i učitelské percepci žákovských postojů. Výsledky jsou vybrány z výzkumu, který byl realizován na druhém stupni základních škol v České republice. Vzorek tvořilo 3 108 žáků a 170 jejich učitelů. (cs)
Title
  • Postoje k matematice v percepci žáků a učitelů (motivační problémy v matematice).
  • Postoje k matematice v percepci žáků a učitelů (motivační problémy v matematice). (cs)
  • Approaches to mathematics in the perception of pupils and teachers (motivational problems in mathematics) Approaches to mathematics in the perception of pupils and teachers (motivational problems in mathematics) (en)
skos:prefLabel
  • Postoje k matematice v percepci žáků a učitelů (motivační problémy v matematice).
  • Postoje k matematice v percepci žáků a učitelů (motivační problémy v matematice). (cs)
  • Approaches to mathematics in the perception of pupils and teachers (motivational problems in mathematics) Approaches to mathematics in the perception of pupils and teachers (motivational problems in mathematics) (en)
skos:notation
  • RIV/00216208:11410/13:10190381!RIV14-GA0-11410___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I, P(GAP407/11/1740)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 97723
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216208:11410/13:10190381
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • boredom; motivation; talent; meaning; difficulty; popularity; pedagogical psychology; mathematics (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [489D852922F1]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Praha
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Plzeň
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Dva dny s didaktikou matematiky 2013
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Pavelková, Isabella
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Vydavatelský servis Plzeň 2013
https://schema.org/isbn
  • 978-80-86843-44-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 11410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 47 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software