Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Kniha prezetuje výsledky výzkumu závěrečného roku projektu Vzdělávání v oblasti kulturní identity národa se zaměřením na muzea, galerie a školy, NAKI DF11P01OVV025. Druhý díl se zabývá současným uměním a jeho rolí ve výtvarné výchově, v kontextu galerijního a muzejního vzdělávacího prostředí, v němž probíhá zprostředkování uměleckých děl. Kniha obsahuje osm kapitol , které ukazují kreativní přístupy jak dětských tvůrců, tak jejich učitelů ve výtvarné výchově. Ta je chápána jako součást vizuální kultury. Autoři zařadili do knihy pracovní listy a přípravy na vyučování jako součást program edukace, včetně dalších didaktických dále materiálů a použité literatury. Kapitoly obsahují také pedagogické reflexe a autentické vstupy účastníků výzkumu, kteří se podíleli na nových poznatcích a často i na změně perspektivy.
- Kniha prezetuje výsledky výzkumu závěrečného roku projektu Vzdělávání v oblasti kulturní identity národa se zaměřením na muzea, galerie a školy, NAKI DF11P01OVV025. Druhý díl se zabývá současným uměním a jeho rolí ve výtvarné výchově, v kontextu galerijního a muzejního vzdělávacího prostředí, v němž probíhá zprostředkování uměleckých děl. Kniha obsahuje osm kapitol , které ukazují kreativní přístupy jak dětských tvůrců, tak jejich učitelů ve výtvarné výchově. Ta je chápána jako součást vizuální kultury. Autoři zařadili do knihy pracovní listy a přípravy na vyučování jako součást program edukace, včetně dalších didaktických dále materiálů a použité literatury. Kapitoly obsahují také pedagogické reflexe a autentické vstupy účastníků výzkumu, kteří se podíleli na nových poznatcích a často i na změně perspektivy. (cs)
- The book presents research findings from the final year of the project %22Education in the area of national cultural identity%22 (NAKI DF11P01OVV025). This volume deals with contemporary art and its role in school education, relates to gallery and museum education settings in which encounters with art are mediated. Eight chapters of the book introduce childrens'a art work and teachers'creative approaches in art education which is understood as a part of visual culture. Authors present worksheets and lesson plans as the basic elements of the programmes with all didactic supplements and materials including bibliography and other resources. The programme is regularly followed up by pedagogical reflection. The core of every chapter is supplemented by authentic narratives of all who contributed to new knowledge, and often to a change of perspective of the research team. (en)
|
Title
| - Gallery and Museum Education 2 : Learning from the Arts. Education programmes in UPM and Galerie Rudolfinum 2012/2013 (en)
- Muzejní a galerijní edukace 2: Učení z umění. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum 2012 a 2013
- Muzejní a galerijní edukace 2: Učení z umění. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum 2012 a 2013 (cs)
|
skos:prefLabel
| - Gallery and Museum Education 2 : Learning from the Arts. Education programmes in UPM and Galerie Rudolfinum 2012/2013 (en)
- Muzejní a galerijní edukace 2: Učení z umění. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum 2012 a 2013
- Muzejní a galerijní edukace 2: Učení z umění. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum 2012 a 2013 (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/13:10189833!RIV14-MK0-11410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/13:10189833
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - visual culture; contemporary visual and applied art; participatory action research; reflective teaching; educational programme; Gallery and museum education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Muzejní a galerijní edukace 2: Učení z umění. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum 2012 a 2013
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Fulková, Marie
- Jakubcová Hajdušková, Lucie
- Sehnalíková, Vladimíra
- Kitzbergerová, Leonora
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |