Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Hra doprovodů je při přípravě budoucího učitele hudební výchovy omezena na několik málo modelů. Jejich hlavním kritériem je jednoduchost i jistá schematičnost, jež má zajistit snadný výběr doprovodného modelu z malého množství možností. Spektrum doprovodů však může být pestřejší a přesto jejich hra může být nenáročná. Nabízejí se totiž prodlevy a ostinata, a to dokonce ve vícehlasých podobách. Jejich znění je méně obvyklé, na jejich tvorbě se mohou podílet i žáci, kteří je navíc mohou také sami provádět jak vokálně, tak instrumentálně. Jsou tedy předpokladem pro uplatnění tvořivých aktivit. Zároveň viditelně splňují kritéria přiměřenosti návaznosti: podoby takových doprovodů jsou variabilní, takže je lze přizpůsobovat nejen charakteru písní, ale také schopnostem a dovednostem interpretů.
- Hra doprovodů je při přípravě budoucího učitele hudební výchovy omezena na několik málo modelů. Jejich hlavním kritériem je jednoduchost i jistá schematičnost, jež má zajistit snadný výběr doprovodného modelu z malého množství možností. Spektrum doprovodů však může být pestřejší a přesto jejich hra může být nenáročná. Nabízejí se totiž prodlevy a ostinata, a to dokonce ve vícehlasých podobách. Jejich znění je méně obvyklé, na jejich tvorbě se mohou podílet i žáci, kteří je navíc mohou také sami provádět jak vokálně, tak instrumentálně. Jsou tedy předpokladem pro uplatnění tvořivých aktivit. Zároveň viditelně splňují kritéria přiměřenosti návaznosti: podoby takových doprovodů jsou variabilní, takže je lze přizpůsobovat nejen charakteru písní, ale také schopnostem a dovednostem interpretů. (cs)
- Playing of song accompaniments on keyboard instruments in the music teacher's preparation is usually limited to a few models. The main criterion is also a certain simplicity schematisation, which is designed to ensure easy selection of the accompanying model of a small number of possibilities. The spectrum of escorts may be varied and yet the game can be easy. It is possible to use ostinata and organ-points. These kinds of accompaniments have a great property, they develop polyphonic feeling. The advantage of such accompaniments is, even pupils can create and play on children's instruments or they can sing it. So, they are an important prerequisite for the application of creative activities. These kinds of the accompaniment are variable, so that the teacher can adapt it to the character of songs and also to the abilities and skills of pupils. (en)
|
Title
| - Písně v klávesách, klávesy v písních (1)
- Písně v klávesách, klávesy v písních (1) (cs)
- Songs on keyboards, keys in songs (en)
|
skos:prefLabel
| - Písně v klávesách, klávesy v písních (1)
- Písně v klávesách, klávesy v písních (1) (cs)
- Songs on keyboards, keys in songs (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/12:10128509!RIV13-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/12:10128509
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - polyphony; organ-point; ostinato; accompaniments of folk-songs (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |