About: Interaction factors in constructivist teaching     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek je zaměřen na aspekty a znaky konstruktivistického pojetí výuky na základní škole a na vzdělávací proces realizovaný interakcí základních faktorů, mezi které řadíme učitele, žáka, obsah vzdělávání, vzdělávací postupy a vyučovací metody. V příspěvku je uvedena strukturace vyučovací jednotky v konstruktivisticky pojaté výuce a nástin programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT), kterým lze konstruktivismus realizovat přímo ve výuce prostřednictvím třífázového modelu učení EUR. Tento model učebního a vyučovacího procesu je tvořen rámcem obsahující základní fáze - evokace, uvědomění si významu informací a reflexe. V každé z uvedených fází je možné uplatňovat specifické metody, které jsou typické pro program RWCT. Model EUR lze považovat za funkční a srozumitelný model konstruktivistického učení a vyučování.
  • Příspěvek je zaměřen na aspekty a znaky konstruktivistického pojetí výuky na základní škole a na vzdělávací proces realizovaný interakcí základních faktorů, mezi které řadíme učitele, žáka, obsah vzdělávání, vzdělávací postupy a vyučovací metody. V příspěvku je uvedena strukturace vyučovací jednotky v konstruktivisticky pojaté výuce a nástin programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT), kterým lze konstruktivismus realizovat přímo ve výuce prostřednictvím třífázového modelu učení EUR. Tento model učebního a vyučovacího procesu je tvořen rámcem obsahující základní fáze - evokace, uvědomění si významu informací a reflexe. V každé z uvedených fází je možné uplatňovat specifické metody, které jsou typické pro program RWCT. Model EUR lze považovat za funkční a srozumitelný model konstruktivistického učení a vyučování. (cs)
  • The paper focuses on aspects of the characters and constructivist approach to teaching at the elementary school and the educational process implemented by the fundamental interactions of factors that belong teacher, learner, curriculum, teaching methods and teaching methods. The paper presents structuring lesson in constructivist instruction conceived and an outline of the Reading and Writing for Critical Thinking (RWCT), which you can directly implement constructivism in education through learning -phase model, respectively. This model of learning and teaching process framework is created that contains the basic phase - evocation, awareness of the importance of information and reflection. In each of these phases is possible to apply specific methods that are typical for RWC. program EUR model can be considered as functional and comprehensible model of constructivist learning and teaching. (en)
Title
  • Interaction factors in constructivist teaching (en)
  • Interakce faktorů v konstruktivistické výuce
  • Interakce faktorů v konstruktivistické výuce (cs)
skos:prefLabel
  • Interaction factors in constructivist teaching (en)
  • Interakce faktorů v konstruktivistické výuce
  • Interakce faktorů v konstruktivistické výuce (cs)
skos:notation
  • RIV/00216208:11410/12:10126044!RIV13-GA0-11410___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GAP407/12/1830)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 142307
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216208:11410/12:10126044
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • teaching; constructivist; factors; Interaction (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [5F87B9050FC5]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Neuveden
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Čeština ve škole 21. století - II. Úvodní studie
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Babušová, Gabriela
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7290-617-8
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 11410
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 112 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software