Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je zaměřen na aspekty a znaky konstruktivistického pojetí výuky na základní škole a na vzdělávací proces realizovaný interakcí základních faktorů, mezi které řadíme učitele, žáka, obsah vzdělávání, vzdělávací postupy a vyučovací metody. V příspěvku je uvedena strukturace vyučovací jednotky v konstruktivisticky pojaté výuce a nástin programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT), kterým lze konstruktivismus realizovat přímo ve výuce prostřednictvím třífázového modelu učení EUR. Tento model učebního a vyučovacího procesu je tvořen rámcem obsahující základní fáze - evokace, uvědomění si významu informací a reflexe. V každé z uvedených fází je možné uplatňovat specifické metody, které jsou typické pro program RWCT. Model EUR lze považovat za funkční a srozumitelný model konstruktivistického učení a vyučování.
- Příspěvek je zaměřen na aspekty a znaky konstruktivistického pojetí výuky na základní škole a na vzdělávací proces realizovaný interakcí základních faktorů, mezi které řadíme učitele, žáka, obsah vzdělávání, vzdělávací postupy a vyučovací metody. V příspěvku je uvedena strukturace vyučovací jednotky v konstruktivisticky pojaté výuce a nástin programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT), kterým lze konstruktivismus realizovat přímo ve výuce prostřednictvím třífázového modelu učení EUR. Tento model učebního a vyučovacího procesu je tvořen rámcem obsahující základní fáze - evokace, uvědomění si významu informací a reflexe. V každé z uvedených fází je možné uplatňovat specifické metody, které jsou typické pro program RWCT. Model EUR lze považovat za funkční a srozumitelný model konstruktivistického učení a vyučování. (cs)
- The paper focuses on aspects of the characters and constructivist approach to teaching at the elementary school and the educational process implemented by the fundamental interactions of factors that belong teacher, learner, curriculum, teaching methods and teaching methods. The paper presents structuring lesson in constructivist instruction conceived and an outline of the Reading and Writing for Critical Thinking (RWCT), which you can directly implement constructivism in education through learning -phase model, respectively. This model of learning and teaching process framework is created that contains the basic phase - evocation, awareness of the importance of information and reflection. In each of these phases is possible to apply specific methods that are typical for RWC. program EUR model can be considered as functional and comprehensible model of constructivist learning and teaching. (en)
|
Title
| - Interaction factors in constructivist teaching (en)
- Interakce faktorů v konstruktivistické výuce
- Interakce faktorů v konstruktivistické výuce (cs)
|
skos:prefLabel
| - Interaction factors in constructivist teaching (en)
- Interakce faktorů v konstruktivistické výuce
- Interakce faktorů v konstruktivistické výuce (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/12:10126044!RIV13-GA0-11410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/12:10126044
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - teaching; constructivist; factors; Interaction (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Čeština ve škole 21. století - II. Úvodní studie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |