Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - V posledních desetiletích je věnována velká pozornost kvalitě práce učitelů. Práce učitelů je čím dál tím náročnější a jsou na ni kladeny nové požadavky. Stať hledá odpověď na otázku, jak čeští učitelé vyhovují některým z nároků, které jsou v mezinárodní komunitě pova-žovány za důležité. Jak se jeví organizace české výuky z hlediska podpory aktivní participace, týmové práce a rozvoje dovednosti řešit problémy a aplikovat nabyté vědomosti v mimoškolním kontextu? Jak je na tom česká škola z hlediska individualizace výuky? Do jaké míry čeští učitelé spolupracují? Jak moc a v čem se čeští učitelé vzdělávají? K hledání odpovědí na uvedené otázky jsou vyžita data z mezinárodních výzkumů vědomostí a dovedností, které se uskutečnily v České republice v uplynulých 15 letech.
- V posledních desetiletích je věnována velká pozornost kvalitě práce učitelů. Práce učitelů je čím dál tím náročnější a jsou na ni kladeny nové požadavky. Stať hledá odpověď na otázku, jak čeští učitelé vyhovují některým z nároků, které jsou v mezinárodní komunitě pova-žovány za důležité. Jak se jeví organizace české výuky z hlediska podpory aktivní participace, týmové práce a rozvoje dovednosti řešit problémy a aplikovat nabyté vědomosti v mimoškolním kontextu? Jak je na tom česká škola z hlediska individualizace výuky? Do jaké míry čeští učitelé spolupracují? Jak moc a v čem se čeští učitelé vzdělávají? K hledání odpovědí na uvedené otázky jsou vyžita data z mezinárodních výzkumů vědomostí a dovedností, které se uskutečnily v České republice v uplynulých 15 letech. (cs)
- In the last decades, big attention has been devoted to quality of teachers' performance. Teaching profession has been increasingly demanding. The paper seeks answer to the question how do Czech teachers comply with the requirements regarded as important in the international community. To which extent the instruction supports active participation, teamwork, problem solving and application of acquired skills in everyday context? To which extent is the instruction individualized? How do Czech teachers co-operate with each other? How much they participate in professional development? The data from international comparative surveys carried out in the Czech Republic in last 15 years are used to answer the questions. (en)
|
Title
| - The Educational Activites of Czech Teachers in International Comparative Perspective (en)
- Pedagogické činnosti českých učitelů v mezinárodním srovnání
- Pedagogické činnosti českých učitelů v mezinárodním srovnání (cs)
|
skos:prefLabel
| - The Educational Activites of Czech Teachers in International Comparative Perspective (en)
- Pedagogické činnosti českých učitelů v mezinárodním srovnání
- Pedagogické činnosti českých učitelů v mezinárodním srovnání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/10:10284862!RIV15-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/10:10284862
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - professional development; co-operation; personalization of education; instruction; international surveys; Czech teacher (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |