Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Metoda sémantického diferenciálu, psychoanalytická technika využívána nejen v oblastech pedagogiky, umožňuje zajímavým způsobem měřit skryté, konotativní významy pojmů u lidí. My jsme uvedenou techniku použili v rámci výzkumů realizovaných v letech 2004 a 2007, kdy bylo naším cílem zmapovat subjektivní význam připisovaný středoškolskými studenty pojmům matematika a fyzika (v roce 2007 navíc k pojmu biologie). Zkoumali jsme konkrétně například, jak studenti vnímají fyziku z pohledů 'krásy', 'zábavy', 'složitosti', 'blízkosti', 'stáří' nebo jak blízce vnímají význam fyziky vůči významům jiných pojmů, jako jsou budoucnost, kultura, věda, škola, příroda a jiné.
- Metoda sémantického diferenciálu, psychoanalytická technika využívána nejen v oblastech pedagogiky, umožňuje zajímavým způsobem měřit skryté, konotativní významy pojmů u lidí. My jsme uvedenou techniku použili v rámci výzkumů realizovaných v letech 2004 a 2007, kdy bylo naším cílem zmapovat subjektivní význam připisovaný středoškolskými studenty pojmům matematika a fyzika (v roce 2007 navíc k pojmu biologie). Zkoumali jsme konkrétně například, jak studenti vnímají fyziku z pohledů 'krásy', 'zábavy', 'složitosti', 'blízkosti', 'stáří' nebo jak blízce vnímají význam fyziky vůči významům jiných pojmů, jako jsou budoucnost, kultura, věda, škola, příroda a jiné. (cs)
- The main aim of the empirical research, undertaken in 2004 and 2007, was to survey a subjective importance of the conception of physics, mathematics and biology as seen by grammar school students with use of the Semantic differentiation method. This contribution presents some of the outcomes of these researchs. It enables us to think of the way some of the students perceive physics nowadays. (en)
|
Title
| - Vnímání fyziky středoškolskými studenty - včera, dnes a zítra
- Vnímání fyziky středoškolskými studenty - včera, dnes a zítra (cs)
- The ways students of grammar schools perceive the meaning of physics - yesterday, today and tomorrow (en)
|
skos:prefLabel
| - Vnímání fyziky středoškolskými studenty - včera, dnes a zítra
- Vnímání fyziky středoškolskými studenty - včera, dnes a zítra (cs)
- The ways students of grammar schools perceive the meaning of physics - yesterday, today and tomorrow (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11320/07:00004363!RIV08-MSM-11320___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11320/07:00004363
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - students; grammar; schools; perceive; meaning; physics; yesterday; today; tomorrow (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků z konference 50 let didaktiky fyziky v ČR
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |