Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Interaktivní, flexibilní programy jsou jednou z možností, kterou může učitel využít pro rozšíření a prohloubení chemického kurikula na středních školách. Tyto programy vznikly a dále vznikají na Katedře učitelství a didaktiky chemie. Jejich nedílnou součástí jsou videonahrávky chemických experimentů, které mohou hrát velmi důležitou roli v různých fázích vzdělávacího procesu. Použití každé videonahrávky předchází dlouhý proces výběru, testování, optimalizace, vlastního natáčení, postprodukčních úprav atd., který má zajistit její co možná nejefektivnější zakomponování do programu a zároveň nejvyšší možný přínos pro uživatele programu i při samostatném použití.
- Interaktivní, flexibilní programy jsou jednou z možností, kterou může učitel využít pro rozšíření a prohloubení chemického kurikula na středních školách. Tyto programy vznikly a dále vznikají na Katedře učitelství a didaktiky chemie. Jejich nedílnou součástí jsou videonahrávky chemických experimentů, které mohou hrát velmi důležitou roli v různých fázích vzdělávacího procesu. Použití každé videonahrávky předchází dlouhý proces výběru, testování, optimalizace, vlastního natáčení, postprodukčních úprav atd., který má zajistit její co možná nejefektivnější zakomponování do programu a zároveň nejvyšší možný přínos pro uživatele programu i při samostatném použití. (cs)
- Interactive, flexible programs help teacher to enrich chemical curriculum at secondary schools. These programs originated at Department of Teaching & Didactics of Chemistry, Faculty of Science, Charles University in Prague and are still being developed. Their integral part are videorecordings of chemical experiments. They can play a very significant part in different phases of chemical curriculum acquiring. The application of each videorecording is preceded by a long process of selecting, testing, optimizing, recording etc. This has to ensure that the integration of a videorecording as well as its benefits to the user will be maximized. (en)
|
Title
| - VÝZNAM VIDEA JAKO SOUČÁSTI INTERAKTIVNÍCH, FLEXIBILNÍCH PROGRAMŮ
- VÝZNAM VIDEA JAKO SOUČÁSTI INTERAKTIVNÍCH, FLEXIBILNÍCH PROGRAMŮ (cs)
- VIDEORECORDINGS AS A PART OF INTERACTIVE, FLEXILBLE PROGRAMS (en)
|
skos:prefLabel
| - VÝZNAM VIDEA JAKO SOUČÁSTI INTERAKTIVNÍCH, FLEXIBILNÍCH PROGRAMŮ
- VÝZNAM VIDEA JAKO SOUČÁSTI INTERAKTIVNÍCH, FLEXIBILNÍCH PROGRAMŮ (cs)
- VIDEORECORDINGS AS A PART OF INTERACTIVE, FLEXILBLE PROGRAMS (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11310/11:10090033!RIV12-MSM-11310___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11310/11:10090033
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - interactive-flexible program; chemical experiment; Video-recordings (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Alternativní metody výuky 2011 (Sborník příspěvků 9. ročníku konference)
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Teplý, Pavel
- Sloup, Radovan
- Čipera, Jan
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |