Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Text představuje komplexní filosofické zamyšlení nad celou škálou rozmanitých otázek spojených se zaváděním aktuální školské reformy, tvorbou školních rámcových vzdělávacích plánů na základních a středních školách. Kromě jiného se v něm autorka zabývá společenským postavením učitele, systémem přípravy a uvádění do praxe mladých učitelů. O učitelích i žácích pojednává na pozadí obecně artikulované krize hodnot, krize rodiny, v souvislosti s otevřeně a jasně deklarovanou krizí autority. Autorka se pokouší naznačit možná východiska z krizového stavu související nutně s překonáváním sociálně patologických jevů a dehumanizačních tendencí ve společnosti, s uchováním a rozvíjením humanizačního potenciálu kulturního dědictví evropské civilizace.
- Text představuje komplexní filosofické zamyšlení nad celou škálou rozmanitých otázek spojených se zaváděním aktuální školské reformy, tvorbou školních rámcových vzdělávacích plánů na základních a středních školách. Kromě jiného se v něm autorka zabývá společenským postavením učitele, systémem přípravy a uvádění do praxe mladých učitelů. O učitelích i žácích pojednává na pozadí obecně artikulované krize hodnot, krize rodiny, v souvislosti s otevřeně a jasně deklarovanou krizí autority. Autorka se pokouší naznačit možná východiska z krizového stavu související nutně s překonáváním sociálně patologických jevů a dehumanizačních tendencí ve společnosti, s uchováním a rozvíjením humanizačního potenciálu kulturního dědictví evropské civilizace. (en)
- Text představuje komplexní filosofické zamyšlení nad celou škálou rozmanitých otázek spojených se zaváděním aktuální školské reformy, tvorbou školních rámcových vzdělávacích plánů na základních a středních školách. Kromě jiného se v něm autorka zabývá společenským postavením učitele, systémem přípravy a uvádění do praxe mladých učitelů. O učitelích i žácích pojednává na pozadí obecně artikulované krize hodnot, krize rodiny, v souvislosti s otevřeně a jasně deklarovanou krizí autority. Autorka se pokouší naznačit možná východiska z krizového stavu související nutně s překonáváním sociálně patologických jevů a dehumanizačních tendencí ve společnosti, s uchováním a rozvíjením humanizačního potenciálu kulturního dědictví evropské civilizace. (cs)
|
Title
| - Otazníky školní etické výchovy ve světle kurikulární reformy
- Otazníky školní etické výchovy ve světle kurikulární reformy (cs)
- Question Marks on Ethical Education in Schools in the Light of the Curricular Reform (en)
|
skos:prefLabel
| - Otazníky školní etické výchovy ve světle kurikulární reformy
- Otazníky školní etické výchovy ve světle kurikulární reformy (cs)
- Question Marks on Ethical Education in Schools in the Light of the Curricular Reform (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11280/08:00108351!RIV09-MSM-11280___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11280/08:00108351
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Question; Marks; Ethical; Education; Schools; Light; Curricular; Reform (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |