Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The essay relates to some activities, which evaluation is more qualitative than quantitative. The main criteria of evaluation that has been chosen is the role play, that students prepare throughout the classwork. This choice has been driven by concrete experience: role-play is often applied in communicative language teaching and it gives us the possibility to view the whole act of speech (not only some isolated input of participants taken out of context). The classification is based not only on the particular task given as input for the role play but also on the six basic communication competences (i. e. linguistic competence, sociolinguistic competence, discourse competence, sociocultural competence, social and strategic competence). Each criteria is evaluated and summarized in a table and then scored. (en)
- V příspěvku se zaměřujeme na aktivity, při jejichž evaluaci upřednostňujeme kvalitativní přístup před kvantitativním. Za základní objekt hodnocení volíme výstupy rolových her, které studenti sami připravují ve výuce. K uvedenému nás vede několik skutečností, rolové hry jsou v praxi často uplatňovány a zároveň nám umožňují posuzovat komplexní komunikační akt, nikoli jen jednotlivé promluvy frekventantů mnohdy vytržené z kontextu. Při jejich hodnocení reflektujeme požadavky vztahující se k zadání konkrétní rolové hry, dále určité parametry všech šesti bázových komponentů komunikační kompetence (tj. kompetence jazyková, sociolingvální, diskurzní, sociokulturní, společenská a strategická). Vzniklé deskriptory komentujeme, sledované aspekty shrnujeme do tabulky a modifikujeme je podle zvolené hodnotící škály.
- V příspěvku se zaměřujeme na aktivity, při jejichž evaluaci upřednostňujeme kvalitativní přístup před kvantitativním. Za základní objekt hodnocení volíme výstupy rolových her, které studenti sami připravují ve výuce. K uvedenému nás vede několik skutečností, rolové hry jsou v praxi často uplatňovány a zároveň nám umožňují posuzovat komplexní komunikační akt, nikoli jen jednotlivé promluvy frekventantů mnohdy vytržené z kontextu. Při jejich hodnocení reflektujeme požadavky vztahující se k zadání konkrétní rolové hry, dále určité parametry všech šesti bázových komponentů komunikační kompetence (tj. kompetence jazyková, sociolingvální, diskurzní, sociokulturní, společenská a strategická). Vzniklé deskriptory komentujeme, sledované aspekty shrnujeme do tabulky a modifikujeme je podle zvolené hodnotící škály. (cs)
|
Title
| - Jedna z možností kvalitativního hodnocení
- Jedna z možností kvalitativního hodnocení (cs)
- One of the possibile ways of qualitative evaluating (en)
|
skos:prefLabel
| - Jedna z možností kvalitativního hodnocení
- Jedna z možností kvalitativního hodnocení (cs)
- One of the possibile ways of qualitative evaluating (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/14:10291322!RIV15-MSM-11210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/14:10291322
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - strategic competence; social competence; sociocultural competence; discourse competence; sociolinguistic competence; linguistic competence; role-play; communication competence; criteria of evaluation; evaluation; Czech for foreigners (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Boccou Kestřánková, Marie
|
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |