Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Kniha obsahuje teoretickou kapitolu zaměřenou na současné pojetí environmentální výchovy (Doporučené očekávané výstupy), na třífázový model učení programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, hodnocení a na plánování aktivizujících výukových hodin. Dalších 15 kapitol představuje aplikaci teoretické části: jedná se o 15 výukových lekcí zaměřených na různá aktuální témata environmentální výchovy. Popisy lekcí jsou doplněny všemi potřebnými výukovými materiály (pracovními listy, texty, obrázky atd.). Kniha je určena pro učitele základních a středních škol.
- Kniha obsahuje teoretickou kapitolu zaměřenou na současné pojetí environmentální výchovy (Doporučené očekávané výstupy), na třífázový model učení programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, hodnocení a na plánování aktivizujících výukových hodin. Dalších 15 kapitol představuje aplikaci teoretické části: jedná se o 15 výukových lekcí zaměřených na různá aktuální témata environmentální výchovy. Popisy lekcí jsou doplněny všemi potřebnými výukovými materiály (pracovními listy, texty, obrázky atd.). Kniha je určena pro učitele základních a středních škol. (cs)
- The book contains a theoretical chapter focused on the conemporary conception of environmental education, on three-phase learning model by the program Reading and Writing for Critical Thinking, on evaluation and planning of activating lessons. In the following 15 chapters, the theoretical part is applicated in 15 lessons concerning actual environmental issues. Descriptions of the lessons are supplied with all teaching materiela (working sheets, texts, pictures etc.). The book is designated for primary school and high-school teachers. (en)
|
Title
| - Environemntal Education: 3 Steps For Active Teaching (en)
- Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ: Tři kroky k aktivnímu vyučování
- Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ: Tři kroky k aktivnímu vyučování (cs)
|
skos:prefLabel
| - Environemntal Education: 3 Steps For Active Teaching (en)
- Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ: Tři kroky k aktivnímu vyučování
- Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ: Tři kroky k aktivnímu vyučování (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/13:10159191!RIV14-MSM-11210___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/13:10159191
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - action strategies; research skills; problems and conflicts; principles; environmental sensitivity; three-phase learning model; environmental education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kindlmannová, Jana
- Šimonová, Petra
- Pavlík, Petr
- Bartůšková, Šárka
- Boháčková, Petra
- Danišová, Justina
- Fejklová, Lenka
- Ječná, Jitka
- Kostková, Naďa
- Kubešová, Martina
- Kutálková, Kamila
- Marková, Pavla
- Pižlová, Jana
- Sovová, Lucie
- Zelenková, Michaela
- Šarochová, Mirka
- Šebešová, Petra
|
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |