Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Výuka na českých středních školách je v posledních letech stále častěji doplňována aktivitami využívajícími počítačové programy, od e-learningu, přes edutainment, až po tzv. serious games (%22vážné hry%22), které kombinují v různé míře prvky vzdělávání, hry a simulace. V této kapitole se zaměřujeme na problematiku vzdělávání pomocí počítačových her a simulací a analyzujeme jeho možnosti a limity na příkladu případové studie integrace vzdělávací počítačové hry Evropa 2045 do výuky na středních školách. Kapitola zahrnuje jak poznatky z pilotního šetření o všeobecném přijetí a úspěšnosti implementace simulace Evropa 2045 do výuky, tak předběžné výsledky kontrolovaného experimentu porovnávajícího vzdělávací efekt simulace Evropa 2045 s klasickými vzdělávacími metodami, zejména frontální výukou.
- Výuka na českých středních školách je v posledních letech stále častěji doplňována aktivitami využívajícími počítačové programy, od e-learningu, přes edutainment, až po tzv. serious games (%22vážné hry%22), které kombinují v různé míře prvky vzdělávání, hry a simulace. V této kapitole se zaměřujeme na problematiku vzdělávání pomocí počítačových her a simulací a analyzujeme jeho možnosti a limity na příkladu případové studie integrace vzdělávací počítačové hry Evropa 2045 do výuky na středních školách. Kapitola zahrnuje jak poznatky z pilotního šetření o všeobecném přijetí a úspěšnosti implementace simulace Evropa 2045 do výuky, tak předběžné výsledky kontrolovaného experimentu porovnávajícího vzdělávací efekt simulace Evropa 2045 s klasickými vzdělávacími metodami, zejména frontální výukou. (cs)
- Classic schooling methods are in recent years often supplemented with activities using computer programs. Even the traditional formal education may benefit from the opportunities offered by these techniques and methods. These approaches generally define a wide range of activities, from e-learning through edutainment to the serious games, combining elements of the training, games and simulations. In this chapter we focus on digital game-based learning, its possibilities, limits, and the latest scientific research findings. The case study on implementing the educational simulation Europe 2045 provides findings from a pilot survey on the general acceptance and success of the implementing of educational simulation at Czech secondary schools. The case study also brings the preliminary results from a controlled experiment comparing the learning effect of the educational simulation Europe 2045 with classic school lectures. (en)
|
Title
| - Digital Game-Based Learning : Případová studie integrace vzdělávací počítačové hry Evropa 2045 do výuky na středních školách
- Digital Game-Based Learning : Případová studie integrace vzdělávací počítačové hry Evropa 2045 do výuky na středních školách (cs)
- Digital Game-Based Learning : Case Study on Implementing the Serious Game Europe 2045 into High School Education (en)
|
skos:prefLabel
| - Digital Game-Based Learning : Případová studie integrace vzdělávací počítačové hry Evropa 2045 do výuky na středních školách
- Digital Game-Based Learning : Případová studie integrace vzdělávací počítačové hry Evropa 2045 do výuky na středních školách (cs)
- Digital Game-Based Learning : Case Study on Implementing the Serious Game Europe 2045 into High School Education (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/12:10126965!RIV13-MSM-11210___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/12:10126965
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - simulations; serious games; secondary schools; learning effects; instructional effectiveness; empirical studies; digital game-based learning (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Trendy v informačním vzdělávání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Brom, Cyril
- Šisler, Vít
- Buchtová, Michaela
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |