Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The course reader of collected texts was published thanks to the grant provided by FRVŠ num. 895/2011 (Inclusive education: creation of a new course) and presents texts of the editors and of other 6 experts from universities and MoE (e.g. Hana Kasíková, Vanda Hájková, Lenka Felcmanová, Klára Laurenčíková and others) who focused on the the topic of inclusive education (235 pages in total). The reader aims to provided a complex insights of future teachers into the inclusive education, which has not been part of their preservice training so far. Individual chapters cover the theoretical international and historical background of inclusive education and the concept of diversity in educcation, as well as legislation and education policy framework, cooperation of schools and parents, inclusive research, teaching strategies and classroom climate. The reader includes also many concrete cases of children with speciál needs and cooperation between a school and a family provided by parents of teachers. (en)
- CD-ROm vydaný v rámci projektu FRVŠ č.895/2011 (Inkluzivní vzdělávání: tvorba nového kurzu) prezentuje texty editorek sborníku (Evy Janebové a Adély Lábusové) ale i dalších 6 expertek za akademické půdy i MŠMT (Hany Kasíkové, Lenky Felcmanové, Kláry Laurenčíkové, Jany Kargerové, Jany Staré, Pavly Polechové) k tématu inkluzivního vzdělávání (celkem 235 normostran). Sborník byl vytvořen primárně pro budoucí pedagogy jako komplexní vhled do problematiky inkluzivního vzdělávání a práce s diverzitou ve třídě, neboť tato problematika v odborné přípravě budoucích pedagogů (i.e. ne speciálních pedagogů) doposud značně absentuje. Texty jednotlivých se týkají nejpeve teoretického mezinárodního i historického kontextu inkluzivního vzdělávání a konceptu diverzity ve vzdělávání, dále českého legislativního rámce, tématu spolupráce s rodiči, inkluzivního výzkumu, velká pozornost je věnována pro-inkluzivním strategiím výuky a třídnímu klimatu. Sborník obsahuje jako doplňkové texty k hlavním kapitolám také kazuistiky dětí s různými individuálními vzdělávacími potřebami, ale i příklad spolupráce rodiny a školy vypracované samotnými rodiči nebo učiteli.
- CD-ROm vydaný v rámci projektu FRVŠ č.895/2011 (Inkluzivní vzdělávání: tvorba nového kurzu) prezentuje texty editorek sborníku (Evy Janebové a Adély Lábusové) ale i dalších 6 expertek za akademické půdy i MŠMT (Hany Kasíkové, Lenky Felcmanové, Kláry Laurenčíkové, Jany Kargerové, Jany Staré, Pavly Polechové) k tématu inkluzivního vzdělávání (celkem 235 normostran). Sborník byl vytvořen primárně pro budoucí pedagogy jako komplexní vhled do problematiky inkluzivního vzdělávání a práce s diverzitou ve třídě, neboť tato problematika v odborné přípravě budoucích pedagogů (i.e. ne speciálních pedagogů) doposud značně absentuje. Texty jednotlivých se týkají nejpeve teoretického mezinárodního i historického kontextu inkluzivního vzdělávání a konceptu diverzity ve vzdělávání, dále českého legislativního rámce, tématu spolupráce s rodiči, inkluzivního výzkumu, velká pozornost je věnována pro-inkluzivním strategiím výuky a třídnímu klimatu. Sborník obsahuje jako doplňkové texty k hlavním kapitolám také kazuistiky dětí s různými individuálními vzdělávacími potřebami, ale i příklad spolupráce rodiny a školy vypracované samotnými rodiči nebo učiteli. (cs)
|
Title
| - Inkluzivní vzdělávání: sborník textů pro budoucí pedagogy
- Inkluzivní vzdělávání: sborník textů pro budoucí pedagogy (cs)
- Inclusive education: reader for future teachers (en)
|
skos:prefLabel
| - Inkluzivní vzdělávání: sborník textů pro budoucí pedagogy
- Inkluzivní vzdělávání: sborník textů pro budoucí pedagogy (cs)
- Inclusive education: reader for future teachers (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/11:10109776!RIV12-MSM-11210___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/11:10109776
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - school climate; education policy; teaching strategies; inclusive research; Inclusive education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...i/riv/kodPristupu
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
| - Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |