Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se věnuje otázkám, které jsou spojené s využitím internetové reklamy v didaktickém procesu výuky cizího jazyka. Zabývá se možností zpracování žánru reklamy za účelem rozvoje produktivní dovednosti mluvení. V první části jsou prezentována teoretická východiska. Ta se týkají komunikačních jazykových činností a strategií, mediální výchovy a využití ICT ve výuce. Druhá část obsahuje detailně popsané postupy k realizaci tří vyučovacích lekcí na základě reklam na lék Modafen, nápoj Kofola a pivo značky Staropramen. Zpracování je určeno pro úrovně A2-B2. U každého postupu je vyznačena obtížnost úkolů a zároveň jsou zde uvedena doporučení k modifikacím v souvislosti s pokročilostí skupiny. Ukazuje se, že lze stimulovat jak samostatný verbální projev v podobě monologu (s oporou nebo bez), tak dialog (v simulovaných situacích nebo při argumentaci).
- Příspěvek se věnuje otázkám, které jsou spojené s využitím internetové reklamy v didaktickém procesu výuky cizího jazyka. Zabývá se možností zpracování žánru reklamy za účelem rozvoje produktivní dovednosti mluvení. V první části jsou prezentována teoretická východiska. Ta se týkají komunikačních jazykových činností a strategií, mediální výchovy a využití ICT ve výuce. Druhá část obsahuje detailně popsané postupy k realizaci tří vyučovacích lekcí na základě reklam na lék Modafen, nápoj Kofola a pivo značky Staropramen. Zpracování je určeno pro úrovně A2-B2. U každého postupu je vyznačena obtížnost úkolů a zároveň jsou zde uvedena doporučení k modifikacím v souvislosti s pokročilostí skupiny. Ukazuje se, že lze stimulovat jak samostatný verbální projev v podobě monologu (s oporou nebo bez), tak dialog (v simulovaných situacích nebo při argumentaci). (cs)
- This paper deals with issues associated with the usage of Internet advertising in the didactic process of foreign language teaching. It focuses on the possibility to adapt the genre of advertising in order to develop productive skills of speaking. In the first part, the theoretical background is presented. It relates to the communication language activities and strategies, media training and use of ICT in education. The second part contains detailed procedures outlined for the realization of three lessons based on advertising (Modafen, Kofola and Staropramen). Exercises are designed for level A2-B2. In each part, exercises are marked by difficulty of the task and also recommendations for modifications regarding the progress level of the group are listed. It turns out that it is possible to stimulate both speech in the form of a monologue (with or without support) and dialogue (in simulated situations or on argumentation). (en)
|
Title
| - Advertising on the Internet - used in teaching Czech as a foreign language (en)
- Reklama na internetu - využití ve výuce češtiny jako cizího jazyka
- Reklama na internetu - využití ve výuce češtiny jako cizího jazyka (cs)
|
skos:prefLabel
| - Advertising on the Internet - used in teaching Czech as a foreign language (en)
- Reklama na internetu - využití ve výuce češtiny jako cizího jazyka
- Reklama na internetu - využití ve výuce češtiny jako cizího jazyka (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/11:10107118!RIV12-MSM-11210___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/11:10107118
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Czech for Foreigners; Internet Advertising (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Informační a komunikační technologie ve výuce cizích jazyků (včetně češtiny jako cizího jazyka)
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Ústav jazykové a odborné přípravy
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |