Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - In a learning process there is a shift away from direct %22push%22 teaching and hierarchy, where only teacher transfers his knowledge, to %22pull%22, where interactions take place at the level of cooperation, where each participant has a unique role in almost flat and non-hierarchical structure of relationships, even with the support of so-called %22web 2.0%22 applications and services. As a result there is a turn away from the closed Learning Management Systems, which clearly cause the %22creepy treehouse%22 effect, means lack of confidence in a controlled environment, and efforts to share the Personal Learning Environment of each individual. This distributed approach, however, increases demands on the system of assessment of learning outputs and outcomes, evaluation of knowledge transfer and last but not least there is a need to redefinine the whole concept of %22information resource%22 and assessment of the relevance of such resources. (en)
- V oblasti vzdělávání dochází k odklonu od frontální výuky typu %22push%22 a hierarchie, kde pouze učitel předává své znalosti, k výuce typu %22pull%22, kde interakce probíhají na úrovni kooperace, kde každý účastník má svou jedinečnou roli v takřka ploché a nehierarchické struktuře vztahů, a to i díky aplikacím a službám tzv. %22webu 2.0%22, tj. virtuálních prostředí pro více uživatel - Multi-User Virtual Environments. Výsledkem je nutnost změny přístupu k uzavřeným systémům typu Learning Management Systems, kde se prokazatelně projevuje %22creepy treehouse efekt%22, zjednodušeně nedůvěra v kontrolované prostředí. Cílem je sdílení a zkoumání osobních vzdělávacích prostředí každého jedince - Personal Learning Environments - a vnímání prostředí jako celek jako informační zdroj. Tento distribuovaný přístup nicméně klade vyšší nároky na systém hodnocení výstupů a výsledků učení, evaluaci přenosu znalostí a v neposlední řadě dochází k redefinici pojmu %22informační zdroj%22 a hodnocení relevance takového zdroje.
- V oblasti vzdělávání dochází k odklonu od frontální výuky typu %22push%22 a hierarchie, kde pouze učitel předává své znalosti, k výuce typu %22pull%22, kde interakce probíhají na úrovni kooperace, kde každý účastník má svou jedinečnou roli v takřka ploché a nehierarchické struktuře vztahů, a to i díky aplikacím a službám tzv. %22webu 2.0%22, tj. virtuálních prostředí pro více uživatel - Multi-User Virtual Environments. Výsledkem je nutnost změny přístupu k uzavřeným systémům typu Learning Management Systems, kde se prokazatelně projevuje %22creepy treehouse efekt%22, zjednodušeně nedůvěra v kontrolované prostředí. Cílem je sdílení a zkoumání osobních vzdělávacích prostředí každého jedince - Personal Learning Environments - a vnímání prostředí jako celek jako informační zdroj. Tento distribuovaný přístup nicméně klade vyšší nároky na systém hodnocení výstupů a výsledků učení, evaluaci přenosu znalostí a v neposlední řadě dochází k redefinici pojmu %22informační zdroj%22 a hodnocení relevance takového zdroje. (cs)
|
Title
| - Netradiční informační zdroje ve vzdělávání: Vliv Personal Learning Environments (PLEs) na informační zdroje a hodnocení přenosu znalostí
- Non-traditional Information Resources in Education: The Impact of Personal Learning Environments (PLEs) to Information Resources and Evaluation of Knowledge Transfer (en)
- Netradiční informační zdroje ve vzdělávání: Vliv Personal Learning Environments (PLEs) na informační zdroje a hodnocení přenosu znalostí (cs)
|
skos:prefLabel
| - Netradiční informační zdroje ve vzdělávání: Vliv Personal Learning Environments (PLEs) na informační zdroje a hodnocení přenosu znalostí
- Non-traditional Information Resources in Education: The Impact of Personal Learning Environments (PLEs) to Information Resources and Evaluation of Knowledge Transfer (en)
- Netradiční informační zdroje ve vzdělávání: Vliv Personal Learning Environments (PLEs) na informační zdroje a hodnocení přenosu znalostí (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/10:10069972!RIV11-MSM-11210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/10:10069972
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - knowledge transfer; Personal Learning Environments; education; information sources (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - INFORUM 2010: 16. ročník konference o profesionálních informačních zdrojích
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |