Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Text se věnuje postavení dospělých s dyslexií ve společnosti. Jedná se o skupinu, která je v současné době v českém prostředí významně marginalizovaná a takřka neexistují odborné instituce, na něž se dospělí jedinci s dyslexií mohou obrátit s žádostí o pomoc. Prezentované informace jsou založeny na výstupech mezinárodního projektu, v němž byla Česká republika zastoupena. Cílem pracovní skupiny v tomto projektu byla výměna zkušeností a příkladů dobré praxe se zaměřením na práci s dospělými s dyslexií. Pozornost je dále věnována tradičním projevům dyslexie v dospělém věku, možnostem diagnostiky zmíněné cílové skupiny a poradenství osobám s dyslexií. Článek rovněž poukazuje na smysluplnost práce s dospělými s dyslexií a na základě příkladů ze současné české praxe naznačuje další možnosti rozvoje v této oblasti.
- Text se věnuje postavení dospělých s dyslexií ve společnosti. Jedná se o skupinu, která je v současné době v českém prostředí významně marginalizovaná a takřka neexistují odborné instituce, na něž se dospělí jedinci s dyslexií mohou obrátit s žádostí o pomoc. Prezentované informace jsou založeny na výstupech mezinárodního projektu, v němž byla Česká republika zastoupena. Cílem pracovní skupiny v tomto projektu byla výměna zkušeností a příkladů dobré praxe se zaměřením na práci s dospělými s dyslexií. Pozornost je dále věnována tradičním projevům dyslexie v dospělém věku, možnostem diagnostiky zmíněné cílové skupiny a poradenství osobám s dyslexií. Článek rovněž poukazuje na smysluplnost práce s dospělými s dyslexií a na základě příkladů ze současné české praxe naznačuje další možnosti rozvoje v této oblasti. (cs)
- The text focuses on adults with dyslexia and their status in the society. This group is currently rather marginalized in the Czech society and there are nearly no professional institutions where adults with dyslexia can ask for help. The article is based on outcomes of an international project which The Czech Republic participated in. The aim of the project was an exchange of experiences and examples of good practice concerning adults with dyslexia. The text further pays attention to traditional dyslexic symptoms in the adulthood, and possible methods of assessment, treatment, and counselling. Finally the article attempts to emphasize the meaning of such work with adults with dyslexia and presents various possibilities of further development in this field, esp. in The Czech Republic. (en)
|
Title
| - Dospělí s dyslexií
- Adults with dyslexia (en)
- Dospělí s dyslexií (cs)
|
skos:prefLabel
| - Dospělí s dyslexií
- Adults with dyslexia (en)
- Dospělí s dyslexií (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/10:10053246!RIV11-MSM-11210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/10:10053246
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - awareness.; counselling; assessment; adults with dyslexia; Dyslexia (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Morávková Krejčová, Lenka
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |