Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper introduces a concept of academic efficacy which is based on the self-efficacy theory. However, the academic efficacy is defined in terms of one's educational process. The text describes key factors which affect the development of academic efficacy. It also emphasizes how teachers can support their students' academic efficacy. Finally, the text also shows links between academic efficacy and students' motivation and their academic achievements. (en)
- Text představuje koncepci vnímané akademické účinnosti (academic efficacy), která vychází z teorie vnímané osobní účinnosti (self-efficacy), avšak je úzce vymezena ve vztahu k edukačnímu procesu jedince. Jsou představeny klíčové faktory, které působí na rozvoj vnímané akademické účinnosti a současně je položen důraz na možnosti učitelů, jimiž mohou vnímanou akademickou účinnost u svých žáků podněcovat. Mimo to je poukázáno na přesahy uvedené koncepce na motivaci žáků a jejich celkovou školní úspěšnost.
- Text představuje koncepci vnímané akademické účinnosti (academic efficacy), která vychází z teorie vnímané osobní účinnosti (self-efficacy), avšak je úzce vymezena ve vztahu k edukačnímu procesu jedince. Jsou představeny klíčové faktory, které působí na rozvoj vnímané akademické účinnosti a současně je položen důraz na možnosti učitelů, jimiž mohou vnímanou akademickou účinnost u svých žáků podněcovat. Mimo to je poukázáno na přesahy uvedené koncepce na motivaci žáků a jejich celkovou školní úspěšnost. (cs)
|
Title
| - Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit.
- Academic efficacy : what it is, how it affects students' school work, and how teacher support it. (en)
- Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit. (cs)
|
skos:prefLabel
| - Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit.
- Academic efficacy : what it is, how it affects students' school work, and how teacher support it. (en)
- Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit. (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/10:10053243!RIV11-MSM-11210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/10:10053243
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - academic achievements.; motivation; self-efficacy; Academic efficacy (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Škola jako místo setkávání 2010 : sborník příspěvků z konference konané 19. dubna 2010.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Morávková Krejčová, Lenka
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Filozofická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |