Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - In the same way, as it is adjudged to individuals or social groups, authority can be related to scientific fields, philosophical theories and even to social institutions. What is the place of contemporary school within this intersection of relations? Does it reflect the crisis of culture, society and democracy? What does one understand under the term of %22authority%22 and what are its features? What is authority based on? To what extent is it necessary to deal with authority in the period of its indubitable crisis? Is there anything new we can discover in this area? To what extent is it useful to consider authority a pedagogical problem? (en)
- Tak, jako můžeme přisuzovat autoritu jednotlivým osobám či sociálním skupinám, můžeme ji také vztahovat k vědeckým oborům, filozofickým teoriím, ale i ke společenským institucím. Jak z tohoto průniku vychází soudobá škola? Jaké postavení a prestiž má ve společnosti? Promítá se do ní krize kultury, společnosti a demokracie? A co naopak škole a učiteli nabízí společnost k posílení prestiže u široké veřejnosti? Co rozumíme pod pojmem autorita a jaké jsou její znaky? Na čem je autorita učitele založena? Je vůbec nutné zabývat se jí v době její nepochybné krize? Co nového můžeme v této oblasti odhalit? Vytrácí se autorita ve výchově nebo mění své podoby? Nakolik je užitečné uvažovat o autoritě jako o pedagogickém problému?.
- Tak, jako můžeme přisuzovat autoritu jednotlivým osobám či sociálním skupinám, můžeme ji také vztahovat k vědeckým oborům, filozofickým teoriím, ale i ke společenským institucím. Jak z tohoto průniku vychází soudobá škola? Jaké postavení a prestiž má ve společnosti? Promítá se do ní krize kultury, společnosti a demokracie? A co naopak škole a učiteli nabízí společnost k posílení prestiže u široké veřejnosti? Co rozumíme pod pojmem autorita a jaké jsou její znaky? Na čem je autorita učitele založena? Je vůbec nutné zabývat se jí v době její nepochybné krize? Co nového můžeme v této oblasti odhalit? Vytrácí se autorita ve výchově nebo mění své podoby? Nakolik je užitečné uvažovat o autoritě jako o pedagogickém problému?. (cs)
|
Title
| - Jak získat, udržet a neztrácet autoritu
- Development of authority (en)
- Jak získat, udržet a neztrácet autoritu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Jak získat, udržet a neztrácet autoritu
- Development of authority (en)
- Jak získat, udržet a neztrácet autoritu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11210/08:00200024!RIV10-GA0-11210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11210/08:00200024
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Development; authority (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Jak získat, udržet a neztrácet autoritu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |