Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The overview study describes the prospective variables playing their part on an asset of e-learning program for students. Commentary is divided in five sections: 1) personality differences of students (temperament, self-conception, locus control), 2) psychological processes in individual learning (establishing an objective, adding knowledge, learning styles, positive and negative emotions), 3) psychological processes in cooperative learning (training community constitution, co-framing the knowledge), 4) specific characteristics of e-learning systems (macro-adaptive and micro-adaptive approach), 5) learning styles differences (achievement, contentment, utility, expectations realizing). (en)
- Přehledová studie popisuje proměnné, které se pravděpodobně podílejí na rozdílném přínosu e-learningu pro studenty. Výklad je rozdělen do pěti oddílů: 1. osobnostní zvláštnosti studentů (např. temperament, jáství, lokalizace rozhodujícího vlivu), 2. psychologické procesy při individuálním učení (např. stanovování cílů, doplňování dosavadních znalosti, rozdílné styly učení, prožívání pozitivních i negativních emocí), 3. psychologické procesy při kooperativním učení (např. konstituování učební komunity, společné konstruování znalostí) 4. zvláštnosti e-learningových systémů, s nimiž studenti pracují (např. makroadaptivní přístup, mikroadaptivní přístup) 5. zvláštnosti výstupů učení, které se u studentů sledují (např. výkon, spokojenost, užitečnost, naplnění očekávání).
- Přehledová studie popisuje proměnné, které se pravděpodobně podílejí na rozdílném přínosu e-learningu pro studenty. Výklad je rozdělen do pěti oddílů: 1. osobnostní zvláštnosti studentů (např. temperament, jáství, lokalizace rozhodujícího vlivu), 2. psychologické procesy při individuálním učení (např. stanovování cílů, doplňování dosavadních znalosti, rozdílné styly učení, prožívání pozitivních i negativních emocí), 3. psychologické procesy při kooperativním učení (např. konstituování učební komunity, společné konstruování znalostí) 4. zvláštnosti e-learningových systémů, s nimiž studenti pracují (např. makroadaptivní přístup, mikroadaptivní přístup) 5. zvláštnosti výstupů učení, které se u studentů sledují (např. výkon, spokojenost, užitečnost, naplnění očekávání). (cs)
|
Title
| - Why is an asset of e-learning being seen differently by students? (en)
- Proč je přínos e-learningu u jednotlivých studentů odlišný?
- Proč je přínos e-learningu u jednotlivých studentů odlišný? (cs)
|
skos:prefLabel
| - Why is an asset of e-learning being seen differently by students? (en)
- Proč je přínos e-learningu u jednotlivých studentů odlišný?
- Proč je přínos e-learningu u jednotlivých studentů odlišný? (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11150/13:10193230!RIV14-MSM-11150___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11150/13:10193230
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - individual differences; students; e-learning (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Information and Communication Technology in Education
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ostravská univerzita v Ostravě
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |