Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The Unplugged prim. prev. programme was piloted in Czech schools in the 2007–2008 and was adapted according to the findings of its evaluation. The providers of the programme (teachers in the schools) received expert support (from regional coordinators) during the pilot implementation stage. The aim of our study is to propose a system of expert organisational support for teachers and other education professionals during their continuous implementation and dissemination of the Unplugged programme in the Czech Republic. The results summarise the course of the meetings between education Professional and regional project coordinators, perceived positives and negatives, their feelings and opinions about these meetings. The results of study show that the expert and organisational support during the provision of the Unplugged programme should remain an integral part of its implementation in order to maintain the high standard of the programme. (en)
- Mezinárodní preventivní program Unplugged byl pilotně realizován a ověřován na českých školách ve školním roce 2007/2008. Na základě evaluace jeho procesu implementace byl program inovován a adaptován na prostředí českých škol a žáků. V průběhu pilot. implementace byla zajišťována odb. podpora realizátorům programu prostř. regionálních koordinátorů projektu. Cílem naší studie je pokusit se navrhnout systém odborné a organizační podpory pedagogů pro realizaci programu Unplugged při jeho další diseminaci v ČR. Proběhla interview s regionálními koordinátory projektu i s realizátory programu ve školách, analýza dokumentace projektu. Výsledky zjištění shrnují průběh setkávání realizátorů prog. s reg.koordinátory, spatřovaná pozitiva a negativa, pocity a názory na tato setkávání. Také ukazují, jak by mohla být podpora organizována v budoucnu. Výsledky ukazují, že odborná a organizační podpora během realizace programu Unplugged by měla i nadále zůstat nedílnou součástí pro udržení kvalitní úrovně programu.
- Mezinárodní preventivní program Unplugged byl pilotně realizován a ověřován na českých školách ve školním roce 2007/2008. Na základě evaluace jeho procesu implementace byl program inovován a adaptován na prostředí českých škol a žáků. V průběhu pilot. implementace byla zajišťována odb. podpora realizátorům programu prostř. regionálních koordinátorů projektu. Cílem naší studie je pokusit se navrhnout systém odborné a organizační podpory pedagogů pro realizaci programu Unplugged při jeho další diseminaci v ČR. Proběhla interview s regionálními koordinátory projektu i s realizátory programu ve školách, analýza dokumentace projektu. Výsledky zjištění shrnují průběh setkávání realizátorů prog. s reg.koordinátory, spatřovaná pozitiva a negativa, pocity a názory na tato setkávání. Také ukazují, jak by mohla být podpora organizována v budoucnu. Výsledky ukazují, že odborná a organizační podpora během realizace programu Unplugged by měla i nadále zůstat nedílnou součástí pro udržení kvalitní úrovně programu. (cs)
|
Title
| - Vybrané aspekty organizační a odborné podpory pedagogů při realizaci metodiky Unplugged ve školách: Výsledky evaluace implementace projektu EUDAP
- Vybrané aspekty organizační a odborné podpory pedagogů při realizaci metodiky Unplugged ve školách: Výsledky evaluace implementace projektu EUDAP (cs)
- Selected aspects of organisational and expert support for teachers and other education professionals in delivering the Unplugged programme in schools: Findings of the evaluation of the implementation of the EUDAP Project (en)
|
skos:prefLabel
| - Vybrané aspekty organizační a odborné podpory pedagogů při realizaci metodiky Unplugged ve školách: Výsledky evaluace implementace projektu EUDAP
- Vybrané aspekty organizační a odborné podpory pedagogů při realizaci metodiky Unplugged ve školách: Výsledky evaluace implementace projektu EUDAP (cs)
- Selected aspects of organisational and expert support for teachers and other education professionals in delivering the Unplugged programme in schools: Findings of the evaluation of the implementation of the EUDAP Project (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11110/10:7756!RIV11-GA0-11110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11110/10:7756
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - preventive programme; Unplugged; education; supervision; regional prevention centres; coordination of preventive activities (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Miovský, Michal
- Jurystová, Lucie
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |