Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Objectives: The primary aim of the study was to examine achievement orientation as a predictor of students GPA in the fourth year of medical study mediated by the self-reported study strategy. The secondary aim was to test psychometric parameters of the Achievement Goal Questionnaire as the prerequisite for the primary aim. Subjects and setting: The subjects consisted of 94 students of medicine (31 men, 63 women; average age 23,15; SD = 0,08; range 22 - 25 years). The self-reported data were collected at the beginning of the seven semester, and the exam results from the faculty register at the end of the academic year. Participation was voluntary, nonanonymous, and conditional on the informed consent. Statistical analysis: Relations among variables based on an estimate of the asymptotic sampling covariance matrix of the polychoric sample correlations, were analyzed by structural equation modeling using Maximum Likelihood estimation. Results: Analysis of data brought acceptable support for (a) the prop (en)
- Záměr: Primárním cílem studie bylo testování modelu předpokládajícího mediační efekt studijní strategie, odhadnuté Dotazníkem přístupu k učení a studiu-ALSI, na vztah mezi výkonovou orientací, zjišťovanou Dotazníkem výkonové orientace-AGQ, a průměrnými výsledky studentů u zkoušek ve čtvrtém roce studia medicíny. Sekundárním cílem bylo ověření struktury Dotazníku výkonové orientace jako předpokladu pro realizaci primárního cíle. Soubor a procedura: Soubor tvořilo 94 studentů medicíny (63 studentek a 31 studentů; průměrný věk 2315; SD = 0,08; rozsah 22 ? 25 let). Autoreferenční data byla shromážděna na počátku sedmého semestru po skončení výuky, údaje o hodnocení akademického výkonu z registru fakulty po ukončení zkouškového období. Účast studentů byla neanonymní, dobrovolná, podmíněná informovaným souhlasem. Statistická analýza: Vztahy mezi proměnnými, založené na odhadu asymptotické kovarianční matice polychorických korelací, byly analyzovány metodou strukturálních rovnic s použitím odhadu maximální
- Záměr: Primárním cílem studie bylo testování modelu předpokládajícího mediační efekt studijní strategie, odhadnuté Dotazníkem přístupu k učení a studiu-ALSI, na vztah mezi výkonovou orientací, zjišťovanou Dotazníkem výkonové orientace-AGQ, a průměrnými výsledky studentů u zkoušek ve čtvrtém roce studia medicíny. Sekundárním cílem bylo ověření struktury Dotazníku výkonové orientace jako předpokladu pro realizaci primárního cíle. Soubor a procedura: Soubor tvořilo 94 studentů medicíny (63 studentek a 31 studentů; průměrný věk 2315; SD = 0,08; rozsah 22 ? 25 let). Autoreferenční data byla shromážděna na počátku sedmého semestru po skončení výuky, údaje o hodnocení akademického výkonu z registru fakulty po ukončení zkouškového období. Účast studentů byla neanonymní, dobrovolná, podmíněná informovaným souhlasem. Statistická analýza: Vztahy mezi proměnnými, založené na odhadu asymptotické kovarianční matice polychorických korelací, byly analyzovány metodou strukturálních rovnic s použitím odhadu maximální (cs)
|
Title
| - Výkonová orientace v akademickém kontextu: test mediačního modelu
- Achievement orientation in academic context: test of mediation model (en)
- Výkonová orientace v akademickém kontextu: test mediačního modelu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Výkonová orientace v akademickém kontextu: test mediačního modelu
- Achievement orientation in academic context: test of mediation model (en)
- Výkonová orientace v akademickém kontextu: test mediačního modelu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00023752:_____/10:00001070!RIV11-MZ0-00023752
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00023752:_____/10:00001070
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - achievement orientation; learning strategy; medical students; SEM (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Československá psychologie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kožený, Jiří
- Tišanská, Lýdie
|
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |