About: Vztah mezi kognitivním stylem studentů 6. ročníku medicíny a jejich výkonem v americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE)     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Objectives: The study aimed to test relationship between performance in abbreviated United States Medical Licensing Examination (USMLE) and cognitive style of Czech students in the sixth year of medical studies assessed by Approach to Learning and Studying Inventory (ALSI) Subjects and setting: The study sample consisted of 82 students (49 females, 33 males, average age 24,2, SD=0,7). The data were collected after completing the USMLE, participation was voluntary and no student refused to fill in the inventory. Statistical analysis: The regression model was fitted by Maximum Likelihood procedure and analyzed by stepwise multiple regression method. Results: The findings brought support for the supposition of association between success in the abbreviated United States Medical Licensing Examination and cognitive approach to studying assessed by the Approach to Learning and Studying Inventory (ALSI) in the Czech students in the sixth year of medical studies. Although all four ALSI scales (Deep Approach, (en)
  • Záměr: Studie byla zaměřena na testování předpokládaného vztahu mezi úspěchem ve zkráceném americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) a kognitivním stylem odhadovaným dotazníkem přístupu k učení a studiu (ALSI) u studentů 6. ročníku medicíny. Soubor a procedura: Soubor tvořilo 82 studentů medicíny (49 žen a 33 mužů, průměrný věk 24,2, SD = 0,7). Nástroj byl administrován po ukončení testu USMLE, účast byla dobrovolná a žádný student neodmítl na výzkumu participovat. Statistická analýza: Regresní model byl analyzován procedurou maximální věrohodnosti a vícenásobnou lineární regresní analýzou krokovou metodou. Výsledky: Nálezy podpořily předpoklad vztahu mezi úspěchem ve zkráceném americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) a kognitivní stylem odhadovaným dotazníkem přístupu k učení a studiu (ALSI) u studentů 6. ročníku medicíny. Ačkoli všechny čtyři stupnice dotazníku (Hloubavý přístup, Povrchní přístup, Monitorovaní studia, Strategický přístup) byly statisticky významně
  • Záměr: Studie byla zaměřena na testování předpokládaného vztahu mezi úspěchem ve zkráceném americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) a kognitivním stylem odhadovaným dotazníkem přístupu k učení a studiu (ALSI) u studentů 6. ročníku medicíny. Soubor a procedura: Soubor tvořilo 82 studentů medicíny (49 žen a 33 mužů, průměrný věk 24,2, SD = 0,7). Nástroj byl administrován po ukončení testu USMLE, účast byla dobrovolná a žádný student neodmítl na výzkumu participovat. Statistická analýza: Regresní model byl analyzován procedurou maximální věrohodnosti a vícenásobnou lineární regresní analýzou krokovou metodou. Výsledky: Nálezy podpořily předpoklad vztahu mezi úspěchem ve zkráceném americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) a kognitivní stylem odhadovaným dotazníkem přístupu k učení a studiu (ALSI) u studentů 6. ročníku medicíny. Ačkoli všechny čtyři stupnice dotazníku (Hloubavý přístup, Povrchní přístup, Monitorovaní studia, Strategický přístup) byly statisticky významně (cs)
Title
  • Vztah mezi kognitivním stylem studentů 6. ročníku medicíny a jejich výkonem v americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE)
  • Relation between cognitive style of students in the sixth year of medical studies and their achievement in United States Medical Licensing Examination. (en)
  • Vztah mezi kognitivním stylem studentů 6. ročníku medicíny a jejich výkonem v americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) (cs)
skos:prefLabel
  • Vztah mezi kognitivním stylem studentů 6. ročníku medicíny a jejich výkonem v americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE)
  • Relation between cognitive style of students in the sixth year of medical studies and their achievement in United States Medical Licensing Examination. (en)
  • Vztah mezi kognitivním stylem studentů 6. ročníku medicíny a jejich výkonem v americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) (cs)
skos:notation
  • RIV/00023752:_____/09:00000951!RIV10-MZ0-00023752
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S, Z(MZ0PCP2005)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 5
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 351643
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00023752:_____/09:00000951
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • medical students; cognitive style; ALSI; USMLE (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [253ECB4D182C]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Československá psychologie
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 53
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kožený, Jiří
  • Tišanská, Lýdie
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
  • 000272056900001
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 0009-062X
number of pages
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software