Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Objectives: The study aimed to test relationship between performance in abbreviated United States Medical Licensing Examination (USMLE) and cognitive style of Czech students in the sixth year of medical studies assessed by Approach to Learning and Studying Inventory (ALSI) Subjects and setting: The study sample consisted of 82 students (49 females, 33 males, average age 24,2, SD=0,7). The data were collected after completing the USMLE, participation was voluntary and no student refused to fill in the inventory. Statistical analysis: The regression model was fitted by Maximum Likelihood procedure and analyzed by stepwise multiple regression method. Results: The findings brought support for the supposition of association between success in the abbreviated United States Medical Licensing Examination and cognitive approach to studying assessed by the Approach to Learning and Studying Inventory (ALSI) in the Czech students in the sixth year of medical studies. Although all four ALSI scales (Deep Approach, (en)
- Záměr: Studie byla zaměřena na testování předpokládaného vztahu mezi úspěchem ve zkráceném americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) a kognitivním stylem odhadovaným dotazníkem přístupu k učení a studiu (ALSI) u studentů 6. ročníku medicíny. Soubor a procedura: Soubor tvořilo 82 studentů medicíny (49 žen a 33 mužů, průměrný věk 24,2, SD = 0,7). Nástroj byl administrován po ukončení testu USMLE, účast byla dobrovolná a žádný student neodmítl na výzkumu participovat. Statistická analýza: Regresní model byl analyzován procedurou maximální věrohodnosti a vícenásobnou lineární regresní analýzou krokovou metodou. Výsledky: Nálezy podpořily předpoklad vztahu mezi úspěchem ve zkráceném americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) a kognitivní stylem odhadovaným dotazníkem přístupu k učení a studiu (ALSI) u studentů 6. ročníku medicíny. Ačkoli všechny čtyři stupnice dotazníku (Hloubavý přístup, Povrchní přístup, Monitorovaní studia, Strategický přístup) byly statisticky významně
- Záměr: Studie byla zaměřena na testování předpokládaného vztahu mezi úspěchem ve zkráceném americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) a kognitivním stylem odhadovaným dotazníkem přístupu k učení a studiu (ALSI) u studentů 6. ročníku medicíny. Soubor a procedura: Soubor tvořilo 82 studentů medicíny (49 žen a 33 mužů, průměrný věk 24,2, SD = 0,7). Nástroj byl administrován po ukončení testu USMLE, účast byla dobrovolná a žádný student neodmítl na výzkumu participovat. Statistická analýza: Regresní model byl analyzován procedurou maximální věrohodnosti a vícenásobnou lineární regresní analýzou krokovou metodou. Výsledky: Nálezy podpořily předpoklad vztahu mezi úspěchem ve zkráceném americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) a kognitivní stylem odhadovaným dotazníkem přístupu k učení a studiu (ALSI) u studentů 6. ročníku medicíny. Ačkoli všechny čtyři stupnice dotazníku (Hloubavý přístup, Povrchní přístup, Monitorovaní studia, Strategický přístup) byly statisticky významně (cs)
|
Title
| - Vztah mezi kognitivním stylem studentů 6. ročníku medicíny a jejich výkonem v americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE)
- Relation between cognitive style of students in the sixth year of medical studies and their achievement in United States Medical Licensing Examination. (en)
- Vztah mezi kognitivním stylem studentů 6. ročníku medicíny a jejich výkonem v americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) (cs)
|
skos:prefLabel
| - Vztah mezi kognitivním stylem studentů 6. ročníku medicíny a jejich výkonem v americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE)
- Relation between cognitive style of students in the sixth year of medical studies and their achievement in United States Medical Licensing Examination. (en)
- Vztah mezi kognitivním stylem studentů 6. ročníku medicíny a jejich výkonem v americkém testu medicínských znalostí a dovedností (USMLE) (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00023752:_____/09:00000951!RIV10-MZ0-00023752
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00023752:_____/09:00000951
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - medical students; cognitive style; ALSI; USMLE (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Československá psychologie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kožený, Jiří
- Tišanská, Lýdie
|
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |